۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

ضرورت توجه ملی به ورزش مازندران

ضرورت توجه ملی به ورزش مازندران

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار توجه ملی به ورزش استان شد و گفت: مازندران اندازه 18 استان کشور مدال آوری دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدی لائینی پیش ازظهر پنجشنبه در مازندران در دیدار با جامعه ورزشی اظهار داشت: ما در یک ماه اخیر شاهد قهرمانی بسیاری بوده و هستیم و آنهایی هم که در غزه در میدان نظامی رژیم اشغالگر قدس را به زانو در آوردند و ورزشکارانی که در میادین ورزشی با این رژیم حاضر به مبارزه نمی‌شوند، از نظر روحی شکستی که به آنها وارد می‌کنند کمتر از شکستی نیست که حزب الله و جبهه مقاومت ما در میدان نظامی بر دشمنان وارد می‌کنند.

لائینی افزود: هر دو به یک شکل قهرمانی بوده زیرا جنگ ما جنگ ترکیبی است، یعنی از همه میدان‌ها برای شکست مقابل استفاده کردند و یکی از آن میدان‌ها میدان ورزش است.

وی ادامه داد: عوامل استکبار سعی می‌کنند ایران در میادین ورزشی مدالی نگیرد تا نظام جمهوری اسلامی را تخریب کنند و در حوزه فرهنگ و اقتصاد و ورزش و سیاست و نظامی و در حوزه رسانه‌ای در همه زمینه‌ها دشمنان با ما جنگ دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: واقعاً ورزش امروز مثل ۵۰ سال قبل نیست و امروز باید با حساسیت و نگاه ویژه‌تری ورزش را نگاه کرد و برای ورزش باید مایه گذاشت.

وی با تقدیر از قهرمانان نوجوانان، جوانان و از همه مخصوصاً از خانواده ورزشکاران اظهار کرد: از نظر اینکه ما در مازندران کم و کسری‌هایی در حوزه ورزش داریم این مسلم است و باید به ورزش مازندران مسئوولان کشوری توجه بیشتری داشته باشند و از مازندران باید دو وزیر کشاورزی و ورزش داشته باشیم چون مازندران به اندازه ۱۸ کشور مدال آوری دارد.

این مسئول تاکید داشت: آنچنان که باید و شاید توجه آنچنانی از سوی مسئولیت عالی رتبه به حوزه ورزش نشده است در حالی که از لحاظ امکاناتی و بودجه باید به ورزش مازندران توجه ویژه شود و ورزشکاران و قهرمانان آسیایی و جهانی مازندرانی، باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند و برای آینده شغلی آنها نباید دغدغه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: برای قهرمانان در سطح ملی، که قهرمان شدند قطعاً یک سلسله مشوق باید در نظر گرفته شود و باید این مصوبات در عمل پیاده شود و این نخبگان ورزشی ما برای آینده خود دچار سرگیجه نشوند و به مشکل بر نخورند.

کد خبر 6259942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha