۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۷

امام جمعه موقت بوشهر:

کمیته مهدوی در ادارات استان بوشهر تشکیل می‌شود

کمیته مهدوی در ادارات استان بوشهر تشکیل می‌شود

بوشهر- امام جمعه موقت بوشهر و مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر گفت: کمیته مهدوی در ادارات استان بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی صبح پنجشنبه در نشست با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش از فعالیت‌ها و اهتمام ویژه به مقوله ورزش تقدیر کرد.

وی اظهار کرد: با عنایت به ظرفیت موجود در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر و تاکید بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر نسبت به جوانان و نوجوانان، بلاشک این ظرفیت می‌تواند منشأ توجه حرکات و فعالیت‌های مهدوی در استان باشد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر بیان کرد: طبق مکاتبه‌ای که با استاندار بوشهر صورت گرفته یکی از برنامه‌های بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان بوشهر، تشکیل کمیته مهدوی ادارات است.

وی تصریح کرد: تشکیل این کمیته در اداره کل ورزش و جوانان منجر به جمع آوری علاقه مندی های مهدوی و حرفه ورزش می‌شود و انتظار می‌رود این اداره کل پیشگام در این عرصه باشد.

امام جمعه موقت بوشهر با بیان راهکار ایجاد جامعه‌ای مطلوب ابراز داشت: تمدن یک جامعه تحت تأثیر سه مؤلفه مهم معلم، مادر و الگو و قهرمان جامعه است که دشمن هر سه اینها را مورد هجمه قرار داده است.

کد خبر 6260036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha