۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۴۲

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

طرح‌های آبرسانی به معنای اتصال روستاها به منابع پایدار آب است

طرح‌های آبرسانی به معنای اتصال روستاها به منابع پایدار آب است

تبریز-معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طرح‌های آبرسانی به معنای اتصال روستاها به منابع پایدار آب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا نقدی امروز در مراسم افتتاح ۶۲ پروژه آبرسانی در سپاه عاشورا در تبریز با بیان اینکه از همه کسانی که در اتمام پروژه آبرسانی به روستاییان عزیز مشارکت داشتند تشکر می‌کنم، اظهار کرد: طرح‌های آبرسانی به معنای اتصال روستاها به منابع پایدار آب است.

وی افزود: روستا باید به عنوان مؤثرترین پایگاه تولیدی سرزنده بماند، نباید روستا ضعیف شود.

سردار نقدی گفت: اگر روستا ضعیف بشود، از جمعیت مولد به جمعیت مصرف کننده در حاشیه روستاها تبدیل شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه همچنین در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامیداشت و تصریح کرد: تحولات منطقه ان‌شاءالله به پایان طاغوت‌ها ختم خواهد شد. امروز دنیا بیدار شده است، ما به اجماع جهانی برای حذف رژیم صهیونیستی نزدیک می‌شویم.

وی با بیان اینکه تمام مؤلفه‌های قدرت استکبار از میدان دیپلماسی، تا عرصه تسلیحاتی و مالی در خدمت اسرائیل است، اما آنها درباره جبهه مقاومت که تنها بر توان خود تکیه دارد ناتوان هستند، یادآور شد: افکار عمومی باید آگاه باشد که یک انقلاب بزرگ جهانی و راهبردی در حال وقوع است که ان شاءالله پایان آن نابودی استکبار جهانی است.

سردارنقدی با تاکید بر اینکه پیروزی راهبردی محو و نابودی جبهه استکبار است، خاطرنشان کرد: نابودی رژیم صهیونیستی به رغم تمام حمایت‌های جبهه استکبار قطعی است و ان‌شاءالله این پیروزی راهبردی به اذن خدا و مجاهدت رزمندگان جبهه مقاومت محقق خواهد شد.

این پروژه‌ها توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا و با پشتیبانی بنیاد نیکوکاری و آب و فاضلاب استان انجام شده است.

کد خبر 6260132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha