۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

فرمانده سپاه استان قم:

کسب و کارهای خرد نقش موثری در تحول بخش های اقتصادی دارند

کسب و کارهای خرد نقش موثری در تحول بخش های اقتصادی دارند

قم- فرمانده سپاه استان قم گفت: کسب و کارهای خرد نقش موثری در تحول بخش اقتصادی دارند و دیپلماسی اقتصادی و حمایتی می‌تواند کمک شایانی به این عرصه خطیر داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا موحد ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت که سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح امروز به یک بازدارندگی رسیده است و رژیم صهیونیستی و شرورترین جانیان عالم به جهت این وارستگی و بازدارندگی جرأت حمله نظامی را ندارند.

فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: مقام معظم رهبری چند سالی است که به مسائل اقتصادی و تسهیل در رفاه و زندگی مردم تاکید دارند و این موضوع باید مورد توجه متولیان اقتصاد کشور باشد.

وی ابراز کرد: امروز در حوزه اقتصاد به بازدارندگی لازم نرسیده‌ایم و دشمن تمام تلاش خود را برای اعمال سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی می‌کند.

سردار موحد تصریح کرد: سپاه همواره از صنعتگران و تولید کنندگان صنعتی با طرح‌های مختلف حمایت می‌کند و در حال حاضر بالغ بر ۳ هزار واحد صنعتی پایش شده و ۷۰۰ مشاوره برای رفع موانع تولید ارائه شده است.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: کسب و کارهای خرد نقش مؤثری در تحول بخش اقتصادی دارند و دیپلماسی اقتصادی و حمایتی می‌تواند کمک شایانی به این عرصه خطیر داشته باشد.

کد خبر 6260167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha