۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۰

نماینده مردم قم در مجلس:

صنعت استان قم با کمبود نیروی کار مواجه است

صنعت استان قم با کمبود نیروی کار مواجه است

قم- نماینده مردم قم در مجلس گفت: کمبود نیروی کار از جمله مشکلات بخش صنعت در استان قم است و این امر تبعاتی را برای استان و بخش صنعتی به وجود می‌آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری ظهر پنجشنبه در آئین گرامیداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت که سالن همایش مدرسه علمیه امام کاظم علیه السلام برگزار شد، اظهار کرد: کشور امروز با مشکل جدی در عرصه اقتصادی و صنعت مواجه است و مسئولان باید به این مساله اهتمام داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دولت باید نقش خود بهتر ایفا کند و عملکرد نهادهای اقتصادی بایستی ارزیابی شوند.

وی ادامه داد: امروز رقابت ناعادلانه‌ای میان بخش خصوصی و نهادهای اقتصادی وجود دارد و این مساله موجب ایجاد مشکلاتی در حوزه اقتصاد شده است.

حجت الاسلام ذوالنوری ابراز کرد: متأسفانه دولت بر بانک‌های خصوصی نظارت لازم را ندارد و این امر موجب کاهش ارزش افزوده داخلی می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با توجه به تأمین انرژی برق بایستی به انرژی‌های تجدید پذیر رو بیاوریم و از این ظرفیت در تأمین برق بخش صنعت بهره برده شود.

وی عنوان کرد: از جمله مشکلات بخش صنعت در استان قم، کمبود نیروی کار است و این امر تبعاتی را برای استان و بخش صنعتی به وجود می‌آورد.

حجت الاسلام ذوالنوری خاطرنشان کرد: ما با ورود ماشین آلات و خودرو به کشور مخالف نیستیم ضمن اینکه این سیاست‌های انقباضی اشتباه موجب ایجاد اشکالاتی در بخش صنعت می‌شود.

کد خبر 6260180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha