۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه در شمال‌شرق کشور:

شهدای وحدت در راه خدا جهاد کردند

شهدای وحدت در راه خدا جهاد کردند

مشهد- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه در شمال‌شرق کشور گفت: شهدای وحدت در راه خدا جهاد کردند و با اطاعت کامل از فرامین مقام معظم رهبری در میدان عمل، امنیت و وحدت را قوت بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار قربان محمد اشعری در پانزدهمین اجلاس ملی شهدای وحدت در مشهد با بیان اینکه وحدت میان شیعه و سنی به عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی یکی از عوامل اصلی تداوم امنیت و آسایش در کشور است، اظهار کرد: شهدای وحدت نشان دادند که وحدت کلید پیروزی در برابر دشمنان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه در شمال‌شرق کشور افزود: شهدای وحدت در راه خدا جهاد کردند و با اطاعت کامل از فرامین مقام معظم رهبری در میدان عمل، امنیت و وحدت را قوت بخشیدند.

وی با بیان اینکه سردار شوشتری با جانفشانی‌های خود امنیت و آسایش را به منطقه سیستان و بلوچستان هدیه کرد، ادامه داد: این شهید والامقام برای ایجاد وحدت در میان اقوام و مذاهب مختلف کشور، به ویژه اهل سنت سیستان و بلوچستان تلاش‌های فراوانی انجام داد.

اشعری بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان نیز به همان اندازه که سردار شوشتری به آنها علاقه داشت، او را دوست داشتند و به وی ارادت داشتند.

به گفته فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی سپاه در شمال‌شرق کشور، این محبت و ارادت دوطرفه باعث شده است که امروز نیز ارادتمندان این شهید بزرگوار گرد هم آیند تا از حماسه بزرگ وی در ایجاد وحدت تقدیر کنند.

وی گفت: ما باید همواره قدردان شهدایی باشیم که با خون خود امنیت و وحدت را به ارمغان آوردند. خون پاک شهدایی همچون سردار شوشتری و سردار محمدزاده، همچنان در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام جریان دارد و وحدت و امنیت را به ارمغان آورده است.

کد خبر 6260200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha