۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۲۲

رئیس دپارتمان جوانان هیأت فوتبال شهرستان تنگستان

مسابقات مدارس فوتبال شهرستان تنگستان برگزار شد

مسابقات مدارس فوتبال شهرستان تنگستان برگزار شد

بوشهر- رئیس دپارتمان جوانان هیأت فوتبال شهرستان تنگستان گفت: مسابقات فستیوال با حضور ۱۲ تیم مدارس فوتبال شهرستان تنگستان برگزار شد.

عابد تمدنی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مسابقات فستیوال با حضور ۱۲ تیم مدارس فوتبال شهرستان تنگستان، با رقابت‌های جذاب با قهرمانی تیم شاهد روستای چاهپیر به پایان رسید.

وی افزود: قبل از شروع مسابقات فستیوال تنگستان، حضور بازیکنان، مربیان و مسئولان تیم‌ها و رئیس اداره ورزش و رئیس هیأت فوتبال بر سر مزار شهدا شهر اهرم از احترام به قهرمانان وطن و یادآوری از خودگذشتگی‌های آنان بود.

رئیس دپارتمان جوانان هیأت فوتبال شهرستان تنگستان گفت: این اقدام فرهنگی، همواره به یادمان می‌آورد که ورزش و رقابت‌های سالم در کنار ارزش‌های معنوی و ملی معنا پیدا می‌کند.

وی بیان کرد: این فستیوال، علاوه بر رقابت سالم بین تیم‌های جوان، فرصتی بود برای به نمایش گذاشتن استعدادها و پتانسیل‌های بازیکنان آینده دار شهرستان برگزار شد.

تمدنی ادامه داد: هدف اصلی این مسابقات، توسعه مهارت‌های فنی و تاکتیکی بازیکنان، افزایش تجربه‌های رقابتی آن‌ها، و همچنین ترویج فرهنگ فوتبال در بین جوانان شهرستان است.

مسابقات مدارس فوتبال شهرستان تنگستان برگزار شد

رئیس دپارتمان جوانان هیأت فوتبال شهرستان تنگستان خاطر نشان کرد: اگرچه مسابقات در سطح بالایی از رقابت برگزار شد، اما فضای این فستیوال همچنان دوستانه و ورزشی باقی ماند و تمامی تیم‌ها برای موفقیت یکدیگر احترام قائل بودند.

عابد تمدنی گفت: قهرمانی تیم شاهد چاهپیر در این فستیوال نه تنها برای این تیم، بلکه برای تمام شرکت‌کنندگان به‌عنوان یک تجربه ارزشمند در مسیر پیشرفت فوتبالی خواهد بود.

وی اظهار داشت: این مسابقات گامی مؤثر در راستای توسعه فوتبال پایه شهرستان تنگستان است و می‌تواند به عنوان سکوی پرتابی برای بازیکنان جوان در راه رسیدن به سطوح بالاتر فوتبال باشد.

کد خبر 6260251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha