۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۳۹

دبیر جشنواره تئاتر فارس خبر داد؛

اعلام نتایج بازبینی جشنواره‌ تئاتر استان فارس

اعلام نتایج بازبینی جشنواره‌ تئاتر استان فارس

شیراز- دبیر جشنواره تئاتر استان فارس گفت: ۱۲ نمایش در بخش صحنه‌ای و ۶ اثر در بخش خیابانی به این جشنواره راه‌ یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، زهرا سعیدی گفت: با نتایج بازبینی آثار از سال شده، ۱۸ نمایش از ۱۷ تا ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۳ در بخش مسابقه جشنواره به نمایش در می‌آیند.

وی ادامه داد: آثار منتخب نوید رقابتی هنرمندانه را برای جشنواره تئاتر فارس دارد و منتظر دیدن اجراهای شگفت انگیز اهالی هنرهای نمایشی در مرحله بعد نیز هستیم.

سعیدی افزود: امیدواریم که این جشنواره فرصتی برای رشد و شکوفایی بیشتر هنر تئاتر در فارس با پیشینه فرهنگی و ادبی را بیش از پیش فراهم کند.

دبیر جشنواره تئاتر فارس گفت: در بخش صحنه‌ای، «رومئو و ژولیت» به کارگردانی آرمین حمدی پور، «محسن اثر پروانه» به کارگردانی رعنا شبانکاره، «تاثیرات» به کارگردانی دانیال پرمشکانی، «انتهای دو دنیا» به کارگردانی محسن وحیدی دوست و علی مرادی از شیراز، «افسانه من درآوردی» به کارگردانی امیر بهبودنیا از شیراز، «آگورا» به کارگردانی مهرداد حیدری از شیراز و «افرا» به کارگردانی احمدرضا حیدری از شیراز، «هملتک بازی» به کارگردانی سانیا عاجلی و «عروسی خون» به کارگردانی مجید توکلی از استهبان، «شکارچیان نهنگ» به کارگردانی عباس پرانداخته از لامرد، «جوکر» به کارگردانی هادی امامی مقدم از مرودشت و «دی آل» به کارگردانی مجتبی حسینی قیری از قیر و وکارزین به سی و پنجمین جشنواره تئاتر فارس راه‌یافتند.

وی ادامه داد: «رخ به رخ» به کارگردانی سعید نظری، «پرستو» به کارگردانی شیما پورسهم الدینی، «ماه شب چهارده» به کارگردانی امرالله جمالی و «رود» به کارگردانی مریم سهرابی از شیراز، «بیف استراگانوف» به کارگردانی کامران آرایش کشکولی از فیروز آباد و «مجلس سیاه» به کارگردانی سینا عاجلی از استهبان نیز منتخبان بخش خیابانی جشنواره هستند.

سعیدی تصریح کرد: آثار جشنواره سی و پنجم در تماشاخانه‌های هودی، فقیه، لایق و مجموعه فرهنگی هنری تارخ از ۱۷ تا ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۳ به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 6260306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha