۲۶ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۵۱

رییس کل جدید دادگستری قم عنوان کرد؛

توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف در دوره جدید مدیریت دادگستری قم

توجه ویژه به موضوع حجاب و عفاف در دوره جدید مدیریت دادگستری قم

قم- رییس کل جدید دادگستری استان قم گفت: موضوع حجاب و عفاف با توجه به شرایط شهر مقدس قم مورد توجه ویژه دوره جدید مدیریت دادگستری استان قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قم گفت: خرسندم که بعد از دو دهه دوری از شهر مقدس قم بار دیگر به این شهر بازگشته ام و قم در عرصه‌های علمی پیشتاز است.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم بیان کرد: استان قم به لحاظ وجود بارگاه منور کریمه اهل بیت علیهم السلام، حوزه‌های علمیه و مسجد مقدس جمکران جایگاه ویژه ای دارد و متمایز از سایر استان‌ها است.

وی افزود: تلاش می‌شود تا در این دوره ارتباط با مراجع عظام تقلید و علمای حوزه علمیه قم تقویت شود و دستگاه قضائی باید از رهنمودهای این عزیزان بهره مند شود.

حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: اجرای سندهای بالادستی دستگاه قضائی، تکریم مراجعان و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و قضات از اولویت‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت رعایت حجاب و عفاف در شهر مقدس قم بیان کرد: توجه به موضوع حجاب و عفاف از برنامه‌های ما است و معتقدیم در شهر مقدس قم باید توجه ویژه‌ای ای به این امر صورت گیرد.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم گفت: تلاش می‌شود تا با حفظ استقلال دستگاه قضا همکاری و همراهی‌های خوبی با دستگاه‌های دولتی در موضوع مختلف داشته باشیم.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حفظ و صیانت از همکاران مجموعه دستگاه قضائی در استان قم در دستور کار خواهد بود گفت: اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است و امید است در این دوره در این خصوص نیز توجه ویژه ای شود و چرا که معتقدیم که قم دارای قضات توانمند و نظریه پردازی است که می‌توانند برای سایر استان‌ها الگو باشند.

رئیس کل جدید دادگستری استان قم عنوان کرد: در استان قم کارهای خوبی در بخش‌های مختلف دستگاه قضائی صورت گرفته اما برخی از کارها نیز همچنان بر زمین مانده که باید آن را دنبال کرد.

کد خبر 6260323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha