ادعای ارتش اسرائیل درباره ترور السنوار

ادعای ارتش اسرائیل درباره ترور السنوار

ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی مدعی موفقیت آمیز بودن ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به طور رسمی مدعی ترور یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در عملیاتی در روز چهارشنبه در جنوب نوار غزه شد.

همچنین یسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی خطاب به وزرای خارجه جهان مدعی شد: ما سنوار را ترور کردیم. حذف سنوار احتمال آزادی فوری اسیران را افزایش می‌دهد. حذف سنوار تغییراتی را به ارمغان می‌آورد که به واقعیتی جدید در غزه بدون حماس منجر خواهد شد.

یوآف گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد: اسرائیل امروز یک جنگ طولانی‌مدت با یحیی سنوار را پایان داد. ترور سنوار پیامی به خانواده اسیران است مبنی بر اینکه ما برای آنها هر کاری می‌کنیم!

هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز ادعا کرد: پس از یکسال حسابمان را با السنوار تسویه کردیم. اگر السنار زنده می ماند احتمال تکرار حملات هفتم اکتبر وجود داشت.

این درحالی است که رادیو رژیم صهیونیستی مدعی شد که السنوار روز گذشته ترور شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌تر مدعی شد که در حال بررسی احتمال کشته شدن (شهادت) یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس در عملیاتی در نوار غزه است.

پلیس رژیم صهیونیستی و شاباک، سازمان اطلاعات داخلی این رژیم و سخنگوی ارتش هم در بیانیه‌ای مشترک اعلام کرده بودند که آزمایشاتی برای تشخیص هویت سنوار انجام شده و در صورتی که تایید شود که او ترور شده، رسماً آن را اعلام خواهند کرد.

حماس درباره این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است. پس از ترور اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی فقید حماس در تهران، سنوار به عنوان جانشین وی معرفی شد. ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌تر نیز مدعی ترور سنوار شده بود و هر بار صحت آن تکذیب شد.

کد خبر 6260342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
      1 4
      باید حماس عده ای از.. اسیران صهیونسیتی..را بکشد
    • US ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
      3 4
      ای داد، چه دنیای بی در و پیکری، آدم ها در کشور خودشون به جرم اینکه سرزمینن و حاکمیت سرزمین شون را میخوان سلاخی و کشته میشن، چه وضعیه اینجا
    • سید حسین ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۶
      0 2
      شاهنامه اخرش خوشه. نوبت به اسراییل ها هم میرسه