۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۰:۳۸

شهردار سنندج:

قرارگاه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج تشکیل شد

قرارگاه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج تشکیل شد

سنندج_شهردار سنندج گفت: در راستای احقاق حقوق شهر و شهروندان و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، قرارگاه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سنندج تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی شامگاه پنج شنبه در دیدار با استاندار کردستان که با حضور اعضای شورای شهر صورت گرفت، اظهار کرد: برای دستیابی به موفقیت همراهی تیم کاری و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها نیاز است.

وی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر در طول سال‌های اخیر برای خدمت به شهروندان از تمامی ظرفیت‌ها استفاده کرده است، افزود: کارهای زیادی هنوز بر زمین مانده که باید به سرانجام برسد اما رضایت نسبی مردم هم کسب شده است.

وی با بیان اینکه در سالهای اخیر به توسعه فضای سبز، اجرای پروژه‌های عمرانی، زیباسازی فضای معماری شهری و رفاه شهروندان توجه شده است، اضافه کرد: اجرای پروژه شهرداری الکترونیک و در تکمیل آن شهر الکترونیک از اقدامات ارزشمند در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری است.

شهردار سنندج بیان کرد: توسعه سرانه فضای سبز شهری هدف گذاری اجرای ۱۴۳ هکتار فضای سبز در نقاط مختلف شهر که بخش زیادی از آن انجام شده، انجام بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت و احداث چندین پارک بزرگ مقیاس با ظرفیت‌های قابل توجه ورزشی و تفریحی برای شهروندان از اقدامات انجام گرفته در این دوره بوده است.

تولید ثروت و ایجاد درآمد از اقدامات مورد توجه شهرداری سنندج

رشیدی سرمایه‌گذاری، تولید ثروت و ایجاد درآمد پایدار در احداث فضای سبز و پارک‌ها در مدیریت شهری سنندج را از اقدامات مورد توجه دانست و گفت: توسعه فضای سبز در نواحی منفصل شهری با نگاه تحقق عدالت‌محور کردن خدمات در مدیریت شهری انجام شد و تحولات خوبی در این راستا رقم خورد.

وی افزود: با اقدامات حقوقی مؤثر و با همراهی و همکاری بسیار خوب دستگاه قضا در راستای احقاق حقوق عامه و بیت‌المال یک‌هزار میلیارد تومان حکم قضائی به نفع شهرداری صادر شد که بعضاً مربوط به پرونده‌هایی است که قبل از ۱۴۰۰ حکم قطعی آنها علیه شهرداری صادر شده بود.

شهردار سنندج اذعان کرد: با استفاده از ارشاد و راهنمایی دستگاه‌های نظارتی توانسته ایم گام‌های بسیار خوبی در راستای احقاق حقوق شهر و شهروندان و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز برداریم در همین راستا قرارگاه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز را هم تشکیل دادیم.

بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری رونمایی شد

وی عنوان کرد: بیش از ۶ هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری تعریف و رونمایی شده است امیدواریم با ورود سرمایه گذاران شاهد عملیاتی شدن این پروژه‌ها و ثروت آفرینی و ایجاد درآمد پایدار برای شهر و شهرداری باشیم.

وی خطاب به استاندار کردستان گفت: انتخاب شما به عنوان یک کرد اهل سنت موجب امیدآفرینی در جامعه مدنی استان شد و قطعاً عملکرد شما در توسعه شهر و رفع مشکلات این امید را در دل مردم دوچندان و زمینه اعتماد هرچه بیشتر به نخبگان کرد اهل سنت را افزایش خواهد داد.

شهردار سنندج افزود: امروز که حاکمیت به نخبگان اهل سنت کرد اعتماد کرده باید قدر این اعتماد را با تلاش و کار جهادی جواب دهیم و با همین دیدگاه هر آنچه در توان داشته باشیم را در طبق اخلاص خواهیم گذاشت.

شهردار سنندج خطاب به استاندار کردستان گفت: کارنامه سرشار از تجربیات شما در دوران شورایی، نمایندگی مجلس و پست‌های مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی قطعاً سرمایه ارزشمندی در مسیر توسعه استان خواهد بود.

کد خبر 6260438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha