۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۸

کانوپولو قهرمانی جهان - چین

پیروزی بانوان اصفهان خروشان مقابل اسپانیا/ شکست دوباره برابر هلند

پیروزی بانوان اصفهان خروشان مقابل اسپانیا/ شکست دوباره برابر هلند

تیم بانوان اصفهان خروشان نماینده ایران در رقابت های قهرمانی جهان بعد از صعود به جمع دوازده تیم برتر مقابل تیم قدرتمند اسپانیا به برتری رسید اما باز هم برابر هلند قهرمان اروپا شکست خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های قهرمانی کانوپولوی جهان در چین، امروز جمعه ۲۷ مهرماه تیم بانوان اصفهان خروشان که به جمع دوازدهم تیم برتر این رویداد راه یافته است برابر تیم اسپانیا و هلند صاحب یک پیروزی و یک شکست شد.

اصفهان خروشان نماینده بانوان ایران در این رویداد، در نخستین دیدار دور دوم خود در گروه P به مصاف اسپاینا رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ از سد این تیم گذشت. در این رقابت الهه پورعبدیان، ملیکا برون و آتوسا اسلامی برای ایران گلزنی کردند.

اصفهان خروشان در رقابت بعدی خود به مصاف تیم هلند قهرمان اروپا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ بازی را به این تیم واگذار کرد. نماینده ایران در دور مقدماتی هم برابر این تیم متحمل شکست شده بود.

اصفهان خروشان با ترکیب ملیکا برون، ستایش پیرنجم‌الدین، مهدیه شبانی، شیوا لکزایی، آتوسا اسلامی، آناهیتا مهترپور، فاطمه جلیلیان و الهه پورعبدیان به عنوان ورزشکار مربی، نیما حجتی مدیر فنی و سیدایمان شفیع‌اف سرپرست در رقابت‌ها حضور دارد.

کد خبر 6260555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha