۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۵

امام جمعه رشت:

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است

رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است

رشت- امام جمعه رشت با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس گفت: رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز عبادی و سیاسی جمعه ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: مشورت گرفتن در بخش‌های مختلف همواره مورد تاکید بزرگان بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به شکل گیری سازمان ملل متحد در دوم آبان افزود: از آن سالی که این سازمان بنا شده جز نکبت ملت‌های اسلامی چیزی ندیدند چرا که سه سال بعد از آغاز تشکیل این سازمان فلسطین به اشغال رژیم صهیونیستی در آمد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی بیش از ۱۲۰ هزار بار غزه را موشک باران کرده است، ادامه داد: ۶۰ درصد اماکن مسکونی و اداری این استان تخریب شده است و این بخشی از جنایات رژیم اشغالگر قدس است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه مردم غزه با استمرار موشک باران رژیم جعلی صهیونیستی در حال مقاومت هستند و این استقامت دشمنان را متعجب کرده است، اضافه کرد: ۶۳ درصد از مردم غزه موافق عملیات مسلحانه علیه رژیم غاصب هستند.

وی با اشاره به اینکه ساختار نظامی حماس نه اینکه متلاشی و ضعیف نشد بلکه روز به روز قوی‌تر شد و از رژیم جعلی تلفات می‌گیرد، گفت: حدود ۸۰۰ نظامی صهیونیستی در جنگ غزه کشته و ۱۰ هزار نفر زخمی و ۲ هزار نفر معلولیت جسمی پیدا کردند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه راهبرد لبنان و حزب الله ایجاد جنگ فرسایشی بر علیه رژیم صهیونیستی است، ادامه داد: تا جائی که نتانیاهو در سازمان ملل اعتراف کرد حزب الله مناطق شمالی ما را تبدیل به شهر ارواح کرده است و باعث تخلیه ۲۳۰ هزار نفر از شهرک نشینان شده است.

وی با بیان اینکه حزب الله در جنگ زمینی چنان عمل کرده که دست برتر دارد، گفت: حزب الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله نه اینکه ضعیف نشد بلکه قوی‌تر و موشک‌هایش به سمت حیفا و نقاط دیگر می‌رود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه انصار الله یمن توانست بندر ایلات با همکاری حشد الشعبی بخشکاند، ادامه داد: ۲۰۰ حمله پهپادی به کشتی‌هایی که کار تجاری برای اسرائیل می‌کنند فرستاده شده است.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با اجرای عملیات وعده صادق ۱ و ۲ گوشه‌ای از اقتدار کشورمان را به جهانیان نشان داد و افزود: حضور رهبر معظم انقلاب و میلیون‌ها نماز گذار در جمعه نصر اقتدار ما به دشمنان و جهانیان نمایش گذاشته شد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گیر کرده است، ادامه داد: اروپایی‌ها در ایام اخیر برخی از چهره‌های علمی و سیاسی ما را تحریم کرده است و در این تحریم دادن موشک و پهباد به روسیه را گفته‌اند که دروغی بیش نبوده چرا که روسیه خود مجهز است.

کد خبر 6260644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha