حماس:

تیراندازی در مرز فلسطین و اردن تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است

تیراندازی در مرز فلسطین و اردن تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است

حماس به عملیات ضدصهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی و اردن واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، حماس به عملیات ضدصهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی و اردن واکنش نشان داد.

در بیانیه حماس آمده است: عملیات تیراندازی قهرمانانه در نزدیکی مرز فلسطین و اردن تحول مهمی در نبرد طوفان الاقصی است و در راستای واکنش طبیعی جهان عرب و اسلام به جنایات وحشیانه اشغالگران در غزه و کرانه باختری و عرصه های درگیر است.

حماس بیان کرد: این عملیات تاکیدی بر این است که نبض تپنده ملت های عرب آزاده متوقف نخواهد شد و همواره حامی ملت فلسطین و مقاومت شجاع آن در برابر جنایات اشغالگران است. این عملیات در واقع دنباله عملیات قهرمانان اردنی و شرافتمدان امت اسلامی و همه آزادگانی است که تفنگ های خود را به سمت اشغالگران گرفته اند و با خون های پاک خود صحنه های کم نظیری را خلق می کنند.

در بیانیه حماس آمده است: از ساکنان کرانه باختری و قدس اشغالی می خواهیم که راه مقاومت را ادامه دهند و عملیات بازدارنده علیه اشغالگران انجام دهند تا تاوان جنایات متوالی اش را علیه ملت ما و جهان عرب و اسلام، بدهد.

ساعتی قبل منابع خبری از زخمی شدن دو نظامی اسرائیلی بر اثر تیراندازی از سوی افراد مسلحی که از اردن در جنوب بحرالمیت وارد اراضی اشغالی شده بودند، خبر داده و ارتش رژیم صهیونیستی مدعی ترور دو عامل این عملیات شده و اینکه به دنبال یافتن فرد مسلح سوم است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرده بودند که افراد مسلحی از مرز اردن وارد شده و یونیفرم نظامی بر تن داشتند.

کد خبر 6260698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha