۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹

امام جمعه کرج:

جبهه مقاومت با برنامه دقیق به شبکه ای متحد تبدیل شده است

جبهه مقاومت با برنامه دقیق به شبکه ای متحد تبدیل شده است

کرج- امام جمعه کرج گفت: جبهه مقاومت با برنامه دقیق و تقسیم کار، امروز به شبکه ای متحد تبدیل شده و تحولات آینده را در دست دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه جبهه مقاومت آمادگی جنگ کاملی که دشمن را پشیمان کند، دارد، گفت: عده‌ای اتهام می‌زنند که این جبهه منفعل یا دچار ترس شده که بی ربط است. افرادی که چنین تفکری دارند، راهبرد مقام معظم رهبری در مدیریت میدان را درک نکرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ ترکیبی باید دفاع ترکیبی داشته باشیم، مطرح کرد: در چنین جنگی باید تحلیل چند وجهی داشته باشیم و بدون اطمینان از صحت و سقم مطلبی اقدام به نشر و بازنشر آن نکنیم. در تحلیل‌های این روزها توجه به روایات قرآنی اهمیت بسیاری دارد. آینده در اختیار کسانی است که مجاهدانه می‌جنگند، بنابراین یقین داریم که این تیره یهود نابود می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه باید با امیدآفرینی وقایع را تحلیل کرد تا تأثیر سو نداشته باشد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی آرایش پدافندی به خود گرفته و برای اولین بار هر آنچه که از آن دفاع می‌کرد را از بین رفته دیده است. اسرائیل بازدارندگی غیرقابل نفوذ و اطمینان از داشتن امنیت را از دست داده و پس از طوفان الاقصی به دنبال حفظ موجودیت خود است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه اسرائیل پیش از این به دنبال حفظ مشروعیت بود، بیان کرد: جبهه مقاومت با برنامه دقیق و تقسیم کار، امروز به شبکه ای متحد تبدیل شده و تحولات آینده را در دست دارد. آینده چیزی جز محو اسرائیل نیست. اینکه کشورهایی مانند آلمان گفته بودند که ایران نباید موشک شلیک می‌کرد، به دنبال این بودند که ایران صنایع دفاعی نداشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش اساسی منزل، خانواده، مسجد و مدرسه در تربیت جوانان عنوان کرد: البته عناصر دیگری مانند الگو نیز در این امر تأثیرگذار بوده که بهترین آنها پدر، مادر و روابط حسنه آنان با یکدیگر و فرزندان هستند. از جمله موارد مسموم در تربیت جوانان می‌توان به مقایسه نادرست فرزندان با دیگران، تحقیر فرزندان، اختلافات خانوادگی و … اشاره کرد.

امام جمعه کرج با اشاره به نقش مؤثر مدرسه در این زمینه و با بیان اینکه در این راستا اولیا و معلمان باید با یکدیگر ارتباط مؤثر داشته باشند و معلم را بزرگ جلوه دهند، اظهار کرد: معلمان فقط نقش آموزش نداشته باشند، نقش تربیتی آنها اهمیت بیشتری دارد. در رابطه با تأثیر مساجد در این زمینه، در حال تربیت نسلی هستیم که در مسیر تمدن سازی حرکت کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز هدف از نامگذاری ایام را بزرگداشت واقعه‌ها و گفتمان سازی دانست و ضمن انتقاد از برگزاری مراسمی به مناسبت روز فرهنگی کرج که در شأن این شهر نبود، گفت: به فرمان رهبر معظم انقلاب مصلای کرج آماده دریافت کمک‌های نقدی بوده و تا به امروز نیز اقدامات مؤثری انجام و اجناس و وجوه نقدی جمع آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه حقه بازی‌های برخی نانوایی‌ها در توزیع نان قابل قبول نیست، خاطرنشان کرد: دستگاه مربوطه باید هرچه بیشتر بر کیفیت و قیمت نان نظارت کند. اتحادیه مربوطه مراقبت داشته باشد چراکه عده‌ای در این زمینه اجحاف می‌کنند. بنده با عده‌ای از دوستان بر این امر نظارت داشتیم و مشاهده کردیم که برخی از نانوایی‌ها پول سه قرص نان را دریافت می‌کنند و یک نان می‌دهند.

کد خبر 6260773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha