۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۹

امام جمعه محلات:

حمایت آمریکایی‌ها مانع محکومیت اسرائیل در محاکم بین المللی است

حمایت آمریکایی‌ها مانع محکومیت اسرائیل در محاکم بین المللی است

محلات- امام جمعه محلات گفت: چنانچه حمایت آمریکایی ها نبود، جنایات رژیم صهیونیستی در محاکم بین المللی محکوم می‌شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی ربانی در خطبه‌های نماز جمعه محلات با اشاره به ضرورت الگوگیری از ائمه در رفتار اجتماعی اظهار کرد: پیروی از اهل بیت (ع) باید همراه با عمل به دستورات آنها در تمام رفتار و کردار باشد و این اقدام می‌تواند مصداقی از تقوا باشد.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته پیوند اولیا و مربیان و ضرورت توجه به تربیت صحیح فرزندان، کودکان و نوجوانان گفت: تعارض در تربیت خانواده و مدرسه موجب سردرگمی فرزند شده و بیشترین ضربه را به تربیت کودکان می‌زند که این مهم باید مورد توجه ویژه باشد.

امام جمعه محلات با گرامیداشت هفته تربیت بدنی تصریح کرد: در روایات بر انجام شنا و تیراندازی توسط پیامبر تاکید شده است و امام صادق (ع) نیز بهترین راه درمان بیماری‌ها را پیاده‌روی دانست که به عنوان یک ورزش همگانی به آن پرداخته می‌شود.

وی، ورزش را زمینه‌ساز رفع بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: یکی از مهمترین آسیب‌ها اعتیاد است که خود ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دیگر از جمله طلاق و مشکلات اقتصادی در جامعه است.

سرمایه گذاری در ورزش سبب کاهش هزینه‌های درمان است

ربانی با تاکید بر سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش همگانی اظهار کرد: اگر در حوزه ورزش‌های همگانی سرمایه‌گذاری شود، بسیاری از هزینه‌ها از جمله درمان کاهش پیدا می‌کند و این مهم نه تنها هزینه نیست بلکه راهکاری برای کاهش هزینه‌های دیگر و تزریق نشاط به جامعه است.

ربانی با اشاره به تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه هواپیمایی ایران ادامه داد: آنها به دنبال بهانه‌ای برای تحریم ایران هستند و اروپایی‌ها متعهد کمک به رژیم صهیونیستی هستند.

وی ادامه داد: باید اذعان کرد تحریم‌ها هزینه‌های کمتری از ارسال تجهیزات نظامی برای آنها دارد چرا که استکبار جهانی تلاش می‌کند تا جمهوری اسلامی را به عنوان کانون مقاومت تضعیف کند.

امام جمعه محلات گفت: بر اساس کنوانسیون حقوق بشر، زنان، کودکان و بیمارستان‌ها باید در شرایط جنگی مورد حمایت قرار گیرند اما رژیم صهیونیستی تمام این قوانین بین‌المللی را زیر پا می‌گذارد همچنین بر اساس این کنوانسیون در صورت جنگ نیز حق به کار گیری هرگونه سلاح از جمله سلاح‌های کشتار جمعی ممنوع است.

وی با بیان اینکه اگر حمایت آمریکایی‌ها نبود، جنایات رژیم صهیونیستی در محاکم بین‌المللی محکوم می‌شد، افزود: باید با فریاد و اقدام رسانه‌ای، جنایات رژیم صهیونیستی را به گوش جهانیان رساند و این اقدامات را متوقف کرد و با حضور در صحنه و انعکاس آن، فشار روانی و رسانه‌ای ایجاد کرد.

کد خبر 6260785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha