۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

برنامه هفتم توسعه کشور توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری دارد

برنامه هفتم توسعه کشور توجه ویژه‌ای به حوزه گردشگری دارد

بندرعباس-نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی گفت: در برنامه هفتم توسعه کشور به میراث فرهنگی و گردشگری توجه شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مرادی اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه و بودجه سال ۱۴۰۳ و بودجه سنواتی گذشته یک فصل به موضوع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اختصاص یافته و دولت باید بتواند به خوبی از آن استفاده کند.

وی افزود: ظرفیت‌های بسیار ارزشمندی در خشکی، دریا و قعر دریای جزیره قشم وجود دارد که تاکنون از این داشته به خوبی بهره برداری نشده است.

به گفته نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در صورتی که خروجی این همایش‌ها مثبت و قابل درک باشد می‌توانیم به آینده جزیره مستعد و جهانی قشم امیدوار باشیم.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم صلح و دوستی را معنا کنیم باید اعلام کنم مردمان این جزیره از گذشته‌های دور تا کنون نمونه‌ای از صفا، مهر، دوستی و صلح بوده‌اند.

مرادی بیان کرد: امیدوارم این همایش فتح بابی برای توسعه گردشگری این جزیره باشد و بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس قوی‌تر از گذشته در طول سال میزبان انبوه میهمانان و گردشگران داخلی و خارجی باشد.

کد خبر 6260794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha