۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۸

مدیر رشد و کادر سازی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان خبر داد؛

دانشجویان همدانی در دوره خط امام(ره) پای درس اساتید انقلاب

دانشجویان همدانی در دوره خط امام(ره) پای درس اساتید انقلاب

همدان-مدیر رشد و کادر سازی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان گفت: دانشجویان بسیجی همدانی در دوره معرفتی خط امام(ره) به مدت چهار روز در مشهد مقدس پای درس اساتید بزرگ نشستند.

محسن کاظمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره آشنایی بیشتر دانش‌جویان با مفاهیم و مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امامین انقلاب است، اظهار کرد: این دوره معرفتی خط امام (ره) به همت بسیج دانشجویی برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

مدیر رشد و کادر سازی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه این دوره مورد استقبال دانشجویان سراسر استان قرار گرفته است گفت: تعداد نفرات زیادی در این دوره ثبت نام کرده‌اند اما به علت محدودیت‌های موجود فقط ۲۲۰ نفر به این دوره که ۱۶ مهر ماه در مشهد مقدس برگزار شد، اعزام شدند.

وی در ادامه در خصوص این دوره افزود: با توجه به وجود دوره‌های ستادی بیعت، لبیک و میثاق، دوره خط امام (ره) باید به صورت کاملاً مکتبی برگزار شود و همه نفرات اصلی بدنه تشکلی بسیج دانشجویی در آن شرکت کنند.

مدیر رشد و کادر سازی سازمان بسیج دانشجویی استان همدان تصریح کرد: دانشجویان این دوره کلاس‌های مختلف مانند هوش مصنوعی و تولید محتوا، کارآمدی انقلاب اسلامی، جدال تمدنی با غرب، جهاد تبیین، الگوی سوم زن و کارگاه طراحی عملیات را نزد اساتید بزرگ و مطرحی همچون استاد حسن رحیم پور ازغدی، حجت‌الاسلام راجی، استاد حسین اعتصامی و… گذرانده و طی چهار روز آموزش دیدند.

کاظمی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: همچنین طی دوره معرفتی خط امام (ره) برنامه‌های متنوع و معنوی برنامه‌ریزی شده بود که دانشجویان در حرم مطهر امام رضا (ع) و بهشت رضای مشهد آن موارد را نیز آموختند.

کد خبر 6260803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha