۲۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵

امام جمعه ساوه:

شهادت رهبران حماس روحیه مقاومت برای آزادی فلسطین را افزایش می دهد

شهادت رهبران حماس روحیه مقاومت برای آزادی فلسطین را افزایش می دهد

ساوه- امام جمعه ساوه گفت: شهادت رهبران حماس انگیزه سربازان جبهه مقاومت را برای آزادی فلسطین افزایش می دهد و شادی صهیونیست ها تداوم نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به سالگرد طوفان الاقصی افزود: نتایج جنگ غزه می‌تواند جبهه بین‌المللی را علیه جبهه غرب ایجاد کند و بر این روند چیره شود ما هم باید فعالیت خود را در سطح دیپلماتیک افزایش دهیم.

وی گفت: برخی بر این باورند که باید منتظر نتیجه انتخابات آمریکا باشیم اما به طور حتم در این راستا انتخابات تأثیری ندارد چرا که اگر کاملاً هریس در انتخابات برنده شود، ادامه حکومت بایدن و حزب دموکرات آمریکا است و در صورت پیروزی ترامپ وضعیت جنگ کاهشی نخواهد بود و ادامه پیدا خواهد کرد.

وی افزود: به تازگی حزب الله یک معادله جدید با عنوان حمله به ۶ شهرک صهیونیست‌نشین در اطراف حیفا که جمعیتشان چیزی در حدود ۲۵۰ هزار نفر است آغاز و اعلام کرد که از این پس معادله شهروند در مقابل شهروند را اجرا می‌کنیم بنابراین عملیات‌ها و اقداماتی را علیه بعضی از شهرک‌ها انجام داد.

امام جمعه ساوه اظهار کرد: اینگونه نیست که حزب الله به طور مطلق سیاست زدن مناطق مسکونی را نداشته باشد اما در عین حال حزب الله اعلام کرده است اگر رژیم غاصب، مناطق مسکونی را نزند ما نیز اقدامی در این خصوص نخواهیم داشت.

یحیی سنوار از مبارزان سرسخت فلسطینی بود

حجت الاسلام رحیمی به شهادت یحیی سنوار اشاره کرد و افزود: وی از جمله مبارزان آشتی ناپذیر و سرسخت فلسطینی بود که تا آخر در مسیری که به آن اعتقاد داشت به طور راسخ گام برداشت و جان خود را نیز در آن مسیر فدا کرد.

وی ادامه داد: سنوار می‌توانست در تونل‌ها و در عمق زمین بماند و یا در کنار اسرای صهیونیست باشد و آنها را سپر خود کند اما نه تنها این کار را انجام نداد بلکه به عنوان یک نیروی رزمنده مسلح تا آخر با اشغالگران سرزمینش جنگید.

امام جمعه ساوه ادامه داد: بدون شک شهادت یحیی سنوار، یک دستاورد تبلیغاتی بزرگ برای نتانیاهو خواهد بود و موقعیت او را در افکار عمومی داخلی و در برابر اپوزیسیون تقویت می‌کند همچنین نه تنها مقاومت در غزه را تضعیف نخواهد کرد بلکه انگیزه بیشتری به مدافعان خواهد داد.

وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده با شهادت رهبران حماس، مقاومت نه تنها تضعیف نشده بلکه با روحیه بیشتری به مبارزه برای آزادی فلسطین ادامه داده است و شادی صهیونیست‌ها نیز تداوم نخواهد داشت و آنها به اهداف خود و تصرف غزه نخواهند رسید.

کد خبر 6260816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha