۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲

مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز خبر داد؛

حفر ۲ حلقه چاه برای تامین آب شرب پایدار در شیراز

حفر ۲ حلقه چاه برای تامین آب شرب پایدار در شیراز

شیراز- مدیرعامل آب و فاضلاب شیراز با بیان اینکه تامین آب پایدار شهر شیراز در اولویت کاری این سازمان است، گفت: یک حلقه چاه در سایت منطقه دو و در مجموعه روستاهای سعادت‌آباد شیراز حفر شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهمن بهروزی در جلسه شورای شرکت آب و فاضلاب استان فارس با بیان اینکه تأمین آب پایدار شهر شیراز در اولویت کاری این سازمان است، گفت: یک حلقه چاه در سایت منطقه دو و در مجموعه روستاهای سعادت‌آباد شیراز حفر شده است.

وی با اشاره به این موضوع که افت سطح آب چاه‌های قدیمی در مناطق مرکزی شیراز شدت پیدا کرده است، ادامه داد: این چاه با عمق ۲۲۰ متر و دبی ۳۵ لیتر بر ثانیه حفاری شده و تا ابتدای آبان‌ماه امسال در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

بهروزی افزود: تأمین آب شرب مجموعه روستاهای سعادت‌آباد، چشمه بردی و روستای چنارک که تنها از چشمه سعادت‌آباد تغذیه می‌کنند در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای فارس، عملیات حفاری یک حلقه چاه در حاشیه قره‌آغاج شروع شد؛ پیش‌بینی می‌شود این چاه در نیمه اول آبان‌ماه آماده بهره‌برداری و افت فشار در این مجموعه مرتفع خواهد شد.

کد خبر 6261403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha