۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰

یک مقام مسئول اعلام کرد؛

تامین آب در وزارت نیرو با استفاده از جدیدترین روش‌های روز دنیا

تامین آب در وزارت نیرو با استفاده از جدیدترین روش‌های روز دنیا

معاون شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: وزارت نیرو تمام تلاش خود را جهت تامین آب پایدار در تمام بخش‌ها انجام می‌دهد و با به‌کارگیری جدیدترین روش‌های روز دنیا از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دانشگر معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهار کرد: سال آبی گذشته در شرایطی به پایان رسید که رشد ۲ درصدی در وضعیت نزولات جوی و آورد آبی برای کشور بود.

وی تاکید کرد: شرایط آبی کشور در شرایط خاصی است و وزارت نیرو تمام تلاش خود را جهت تأمین آب پایدار در تمام بخش‌ها انجام می‌دهد و با بهره‌مندی از جدیدترین روش‌های روز دنیا شامل بازچرخانی آب، استفاده از پساب، انتقال آب از دریا، تأمین آب شیرین کن‌ها و … از هیچ اقدامی فرو گذار نیست.

این مقام مسئول افزود: شرایط حاضر و واقعیت‌های مدیریت منابع آب به درستی قابل انجام نیست مگر اینکه در حوزه‌های مختلف اصلاح مصرف انجام شود.

دانشگر تصریح کرد: مصرف انرژی مخصوصاً آب در کشور ما خالی از اشکال نیست و بهره‌وری در تمام بخش‌ها، مخصوصاً بخش کشاورزی با توجه به متوسط مصرف بالای ۹۰ درصد باید بازنگری گردد و بهره‌وری در این حوزه‌ها ارتقا پیدا کند.

معاون مجامع، توسعه مدیریت و پشتیبانی نامگذاری جشنواره شهید رجایی را به نام رئیس جمهور شهید رجایی به درستی یاد کرد و افزود: وظیفه دستگاه‌ها خدمت به خلق و مردم است و این نگاه باعث تحول در سازمان و دستگاه می‌شود.

کد خبر 6261450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha