۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰

بعد از ظهر یکشنبه تا سه‌شنبه؛

سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم می شود

سواحل و فراساحل استان بوشهر متلاطم می شود

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت:براساس نقشه های هواشناسی از بعد از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه به سبب وزش باد شمال غربی سواحل و فراساحل استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعد از ظهر یکشنبه تا بعد از ظهر سه‌شنبه به سبب وزش باد شمال غربی سواحل و فراساحل استان متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین از روی سه‌شنبه تا پایان هفته ضمن افزایش ناپایداری جوی دمای هوا نیز روند کاهشی خواهد داشت.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب غربی تا شمال غربی، گاهی تا شمال شرقی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۱۲ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، امشب از ظهر فردا در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتی‌مترپیش بینی می‌شود.

کد خبر 6261475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha