۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

رییس دادگستری دهگلان تاکید کرد؛

لزوم تسریع در انتخاب شهردار دهگلان

لزوم تسریع در انتخاب شهردار دهگلان

دهگلان_رییس دادگستری دهگلان بر لزوم هرچه سریعتر انتخاب شهردار این شهر تاکید کرد و گفت: عدم وجود شهردار در دهگلان موجب تعویق پرداخت حقوق کارگردان شهرداری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد رستمی صبح شنبه در جلسه معارفه فرماندار دهگلان اظهار کرد: برای نظام اسلامی شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هرجا مظلومی نیاز به کمک داشت حمایت می‌کند و آنچه نیاز باشد برای رهایی این مظلوم انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه خون شیعه و سنی برای نظام تفاوتی ندارد، ادامه داد: نظام اسلامی همانطور که برای حزب الله تلاش می‌کند برای فلسطین و حماس نیز همان قدم را برمیدارد.

وی یادآور شد: امید که صهیونیست نفس‌های آخر خود را می‌کشد و آسایش به منطقه خاورمیانه برگردد.

رئیس دادگستری دهگلان با تبریک انتصاب استاندار کردستان افزود: شهرستان دهگلان مشکلات فراوانی دارد اما با کمترین امکانات پروژه‌های زیادی در این شهرستان افتتاح و اجرا شد.

حجت‌الاسلام رستمی از استاندار کردستان خواست هرچه سریع‌تر زمینه انتخاب شهردار دهگلان را فراهم کند و پروسه انتخاب شهردار سریع‌تر جلو برود چرا که عدم وجود شهردار در دهگلان موجب تعویق در پرداخت حقوق کارگردان شهرداری شده است.

وی انتصاب خانم ضرغامی‌نژاد به عنوان فرماندار دهگلان را تبریک گفت و اضافه کرد: با تعامل و همراهی قطعاً شاهد تحولات ارزشمندی در این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6261529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha