۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش می دهد

هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش می دهد

قزوین- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش داده و آرامش و امنیت و عدالت اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی پیش از ظهر شنبه در ششمین جلسه شورای آموزش وپرورش منطقه طارم سفلی اظهار کرد: طی چند سال گذشته اتفاقات بزرگی در نظام تعلیم و تربیت افتاده است که تداوم این اتفاقات خوب مستلزم همراهی دیگر نهادها است.

وی افزود: هزینه در آموزش و پرورش هزینه‌های دیگر حوزه‌ها را کاهش داده و آرامش و امنیت و عدالت اجتماعی را به ارمغان خواهد آورد.

سیاهکالی مرادی تصریح کرد: در بحث نیروی انسانی و محتوا نظام تعلیم و تربیت تمام تلاش خود را انجام داده و بحث فضای آموزشی که بخش مهمی از نیاز ماست نیازمند همراهی مردم، نهادها و خیرین عزیز است تا به نقطه مطلوب نزدیک‌تر شویم.

این مقام مسئول همچنین بر تلاش بر جذب حداکثری بازماندگان از تحصیل تاکید کرد و گفت: جذب بازماندگان از تحصیل در راستای ارتقای عدالت آموزشی است و ما در استان قزوین ۱۹ مدرسه داریم که یک دانش آموز و یک معلم دارد تا دانش آموزان عزیز ترک تحصیل نکنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تاکید کرد: در راستای حفظ و نگهداری فضاهای آموزشی نیاز به فرهنگ سازی و آموزش داریم تا محدودیت های سالانه ما کمتر شود.

کد خبر 6261697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha