۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۲۴

معاون فرماندار تنگستان:

دستگاه‌های اجرایی تنگستان برای سرشماری عمومی کشاورزی همکاری کنند

دستگاه‌های اجرایی تنگستان برای سرشماری عمومی کشاورزی همکاری کنند

بوشهر- معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، کشاورزان برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله تنگستانی بعد از ظهر شنبه در نشست اعضای ثبت نام کننده جهت سرشماری کشاورزی در شهرستان با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در شهرستان برای انجام دقیق سرشماری کشاورزی عنوان داشت: از همه ظرفیت و امکانات موجود جهت پشتیبانی از اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان استفاده خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه سرشماری عمومی کشاورزی یکی از ابزارهای حیاتی برای برنامه‌ریزی و توسعه بخش کشاورزی است و کمک می‌کند اطلاعات دقیقی از وضعیت منابع و تولیدات کشاورزی به دست بیاوریم و تصمیمات بهتری برای آینده بگیریم، اضافه کرد: اطلاعاتی که در سرشماری کشاورزی به دست می اید به ما کمک می‌کند بتوانیم نقاط قوت و ضعف کشاورزی شهرستان را شناسایی و برنامه‌هایی برای بهبود وضعیت و توسعه هدفمند کردن بخش کشاورزی در نظر بگیریم.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار تنگستان خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی، دهیاران، کشاورزان برای اجرای سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان شد و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی صحیح این طرح موجب همراهی بهتر مردم و در نتیجه کسب اطلاعات دقیق‌تر می‌شود.

وی یادآور شد: برای اجرای بهتر سرشماری عمومی کشاورزی از ظرفیت رسانه‌ها و پیام رسان های داخلی و فضای مجازی، تبلیغات محیطی، صنوف کشاورزی و دهیاران و شوراهای اسلامی به کشاورزان استفاده شود.

تنگستانی با اشاره به آغاز روند سرشماری عمومی کشاورزی از ۱۲ آبان‌ماه، تصریح کرد: تهیه یک بانک اطلاعاتی برای برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده در حوزه کشاورزی ضروری است.

ششمین سرشماری عمومی کشاورزی از دوازدهم آبان ماه در تنگستان همزمان با سراسر کشور آغاز و به مدت ۴۵ روز ادامه می‌یابد.

کد خبر 6261994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha