۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۱

خادم‌یاران امام رضا (ع) در خدمت معلولان محلات منطقه ۱۲ تهران

خادم‌یاران امام رضا (ع) در خدمت معلولان محلات منطقه ۱۲ تهران

با صرف مبلغ نزدیک به ۱۰ میلیارد ریال جهشی تازه در خدمت رسانی به معلولان محلات منطقه ۱۲ تهران صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، خدمت رسانی به معلولان و خانواده‌های این افراد در محلات منطقه ۱۲ تهران یکی از فعالیت‌های تعریف شده در کانون خدمت رضوی است، که به همت کانون‌های عمومی و تخصصی در حال اجرا و پیگیری است.

این فعالیت شامل فعالیت‌ها و برنامه‌های متنوع و متعددی از جمله: آموزش، توانمندسازی، فعالیت‌های علمی و عملی، رسیدگی و خدمات درمانی و بهداشتی و کمک رسانی به خانواده‌ها و… است.

به همت مسئولان کانون خدمت رضوی منطقه ۱۲ و پیگیری و تلاش خادم‌یاران عمومی و تخصصی، از مهر ماه سال جاری و همزمان با آغاز سال تحصیلی این روند جهشی تازه پیدا کرده و معلولین منطقه که دارای معلولیت‌هایی نظیر نابینایی، ناشنوایی، اوتیسم، کم توانی ذهنی و معلولیت جسمی و حرکتی می‌باشند، در چهار سطح خفیف، متوسط، شدید و خیلی شدید دسته بندی شدند.

بر اساس دستورالعمل و پیگیری دبیر منطقه و مسئول کانون مددکاری منطقه ۱۲، پس از پایش مرحله اول، خانواده‌های دارای افراد معلول در محلات منطقه، خانواده‌های دارای افراد با معلولیت خفیف ۲۰ خانوار و خانواده‌های دارای افراد با معلولیت متوسط ۲۷ خانوار و خانواده‌های دارای افراد معلول شدید و خیلی شدید ۳ خانواده شناسایی شدند.

شایان ذکر است در راستای کمک به این خانواده‌های عزیز، علاوه بر کمک هزینه‌های درمانی و معیشتی مبلغ نزدیک به ده میلیارد ریال کمک نقدی به ایشان نیز تقدیم شد.

همچنین لازم به ذکر است در راستای کارهای زیربنایی و توانمند سازی جسمی و اقتصادی و هنری این قشر از جامعه، کارگاه‌های آموزشی نظیر چرم دوزی نیز برگزار گردیده است.

کد خبر 6261995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha