۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵

معاون سازمان ملی سنجش خبر داد؛

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ تمدید شد

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۴ تمدید شد

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۴ تا ۲ آبان ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی صدر با اعلام این خبرگفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۲۲ مهر آغاز شده و تا به امروز ۲۸ مهر ادامه دارد که تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

معاون آزمون‌های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۲ آبان ماه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

صدر یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده‌اند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی تا چهارشنبه ۲ آبان می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

کد خبر 6261996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha