ابوزهری: آنچه در شمال غزه جریان دارد، یک نسل‌کشی به تمام معنا است

ابوزهری: آنچه در شمال غزه جریان دارد، یک نسل‌کشی به تمام معنا است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تأکید کرد: آنچه در شمال غزه جریان دارد، نسل‌کشی به تمام معنا است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز شنبه در سخنانی تاکید کرد که دشمن صهیونیستی برای پانزدهمین روز متوالی به محاصره و حملات جنایتکارانه به شمال غزه ادامه می‌دهد.

سامی ابوزهری در ادامه تاکید کرد که رژیم اشغالگر ده‌ها خانه را به طور روزانه در شمال نوار غزه تخریب می‌کند و مانع رسیدن سوخت و غذا به این منطقه می‌شود.

ابو زهری با اشاره به اینکه آنچه در شمال نوار غزه جریان دارد یک نسل کشی به تمام معنا است، خواستار تحرک فوری و سازنده جامعه جهانی برای اعمال تحریم بر رژیم اشغالگر و جنایتکار رژیم صهیونیستی شد.

این رهبر حماس اشاره کرد که هدف دشمن صهیونیستی از قطع راه‌های ارتباطی و اینترنت در شمار نوار غزه سرپوش نهادن بر جنایات خود است.

سامی ابوزهری اضافه کرد که دشمن اشغالگر به سیاست گمراه‌سازی رسانه‌ای در مورد ورود کمک‌های بشردوستانه به شمال نوار غزه ادامه می‌دهد.

ابوزهری گفت: بیش از ۲ هفته است که هیچ کمکی وارد شمال نوار غزه نشده است. آنچه در شمال غزه جریان دارد، یک نسل‌کشی به تمام معنا است.

وی اشاره کرد که اشغالگران اسرائیلی هر کسی را که در استان‌های شمالی نوار غزه تحرکی داشته باشد به شهادت رسانده یا بازداشت می‌کنند.

ابوزهری از جامعه جهانی خواست به مسئولیت‌های خود عمل کرده و سیستم بهداشتی در شمال نوار غزه را نجات دهد.

وی همچنین دولت آمریکا و همپیمانان آن را به سبب ارائه تسلیحات به رژیم اشغالگر مسئول کشتارها و فاجعه موجود در نوار غزه دانست.

این رهبر حماس امت اسلامی و عربی را به رویارویی با دشمن اشغالگر صهیونیستی و طرح‌های آن فراخواند.

سامی ابوزهری خاطر نشان کرد که ما بار دیگر تاکید می‌کنیم که گزینه ملت فلسطین ثبات، پایداری و مقاومت است.

کد خبر 6262136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha