۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۲

نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس تاکید کرد؛

ضرورت توجه جدی به بهسازی و توسعه بافت‌های تاریخی تبریز

ضرورت توجه جدی به بهسازی و توسعه بافت‌های تاریخی تبریز

تبریز-نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توجه جدی به بهسازی و توسعه بافت‌های تاریخی تبریز تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نوین در بازدید از فاز دوم پارک باغشمال، احداث عمارت کلاه فرنگی در این پارک را یک اقدام ارزشمند در راستای احیای هویت تاریخی تبریز کهن ارزیابی کرد و اظهار کرد: احیای بیش از پیش هویت تاریخی و فرهنگی شهر تبریز با اجرای طرح‌های کلان مسیر است که در این راستا مدیریت شهری تبریز قدم‌های مؤثری برداشته است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به بهسازی و توسعه بافت‌های تاریخی تبریز، ادامه داد: با زنده سازی عمارت قدیمی کلاه فرنگی در پارک باغشمال اقدامی ارزنده از سوی شهرداری منطقه ۳ است که با حساسیت‌های ویژه ای در حال اجراست.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس ادامه داد: در کنار این عمارت امیدوارم منطقه ۳ با اجرای طرح‌های زیربنایی زمینه را برای احیای نمادهای تبریز قدیم در این منطقه فراهم آورد.

نوین در پایان افزود: پارک باغشمال با توجه به تنوع فضا، علاوه بر توسعه فضای سبز در مرکز شهر، می‌تواند در قالب برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بهره برداری قرار بگیرد.

کد خبر 6262247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha