حملات پیاپی حزب‌الله علیه نظامیان و مواضع صهیونیستی ادامه دارد

حملات پیاپی حزب‌الله علیه نظامیان و مواضع صهیونیستی ادامه دارد

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ جدیدی از هدف قرار دادن پیاده نظام دشمن صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌های جدیدی از آغاز دور جدیدی از حملات علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نقاط مختلف سرزمین‌های اشغالی و مرزهای جنوبی لبنان خبر داد.

به گزارش المیادین، حزب الله لبنان در بیانیه جدیدی از موشکباران نظامیان صهیونیست در فلسطین اشغالی خبر داد.

حزب الله از حمله موشکی به تجمع پیاده نظام دشمن صهیونیست در منطقه اشغالی ابیریم در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

همزمان با ادامه درگیری‌های مرزی رزمندگان مقاومت لبنان با متجاوزان اشغالگر در نزدیک مرزهای لبنان، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یک نظامی ارشد دیگر خود با درجه ژنرالی پس از مصدومیت خطرناک در جریان نبردهای جنوب لبنان خبر داد.

در ادامه حملات کوبنده رزمندگان مقاومت لبنان علیه مواضع اشغالگران در شمال اراضی اشغالی، اداره اطلاع رسانی مقاومت لبنان در بیست و سومین بیانه خود از هدف قرار دادن شهرک اشغالی «کریات آتا» در شرق حیفا با انبوهی از موشک خبر داد که طی آن، خسارت سنگین به دشمن وارد شد.

در ادامه موشکباران مقاومت لبنان به شمال فلسطین اشغالی، اداره اطلاع رسانی حزب الله در بیانیه جدیدی از هدف قرار دادن تجمع پیاده نظام دشمن صهیونیستی در ورودی منطقه اشغالی شبعا با تعدادی از موشک و راکت خبر داد.

در بیانیه دیگری، حزب الله لبنان از هدف قرار دادن تجمع نظامیان اشغالگر در شهرک اشغالی المناره با انبوهی از موشک خبر داد که طی آن، تلفات قطعی به دشمن وارد شد.

اداره اطلاع رسانی مقاومت لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد که حزب الله لبنان شهرک کریات آتا در شرق حیفا را با موشک‌های ویژه هدف قرار داده است که خسارت سنگینی به دشمن وارد شد.

کد خبر 6262252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha