۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۶:۴۹

رئیس شورای قضائی خراسان رضوی تاکید کرد؛

لزوم تعامل هر چه بیشتر مجموعه قضائی و اجرایی خراسان رضوی

لزوم تعامل هر چه بیشتر مجموعه قضائی و اجرایی خراسان رضوی

مشهد- رئیس شورای قضائی خراسان رضوی بر لزوم هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر مجموعه قضائی و اجرایی و نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام رضا زرندی در دیدار با استاندار خراسان رضوی اشاره به اهمیت استان اظهار کرد: مهمترین وجه اهمیت این استان وجود نازنین حضرت رضا (ع) است و بالطبع حضور میلیون‌ها زائر، فرصت‌های بی‌نظیری برای این استان فراهم می‌کند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: دستگاه قضائی در راه پیشرفت و آبادانی، با تمام توان از استاندار محترم و مجموعه اجرایی استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی با اشاره به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در زمینه تعامل حداکثری با دولت گفت: هم‌افزایی و تعامل هر چه بیشتر مجموعه قضائی و اجرایی و نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، قطعاً می‌تواند در پیشبرد بهتر امور و حل مشکلات مردم مؤثر باشد.

در ادامه غلامحسین مظفری، استاندار خراسان رضوی ضمن تقدیر از مدیریت مجموعه قضائی استان و سایر مسئولان قضائی اظهار کرد: حمایت دستگاه قضائی از ما یک دلگرمی بزرگ است و انشاالله با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها به ویژه بارگاه منور رضوی به دنبال حل مشکلات و خدمت به مردم خواهیم بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته تاکنون، گفت: اقدامات خوب گذشته استمرار خواهد داشت و با استفاده از همه ظرفیت‌ها به دنبال پیشبرد هر چه بهتر امور خواهیم بود.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت کلان شهر مشهد در پی جلب حمایت‌های ملی برای توسعه و پیشرفت استان باشیم.

کد خبر 6262299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha