۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۹:۲۰

در تمامی مقاطع؛

جزئیات و مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزئیات و مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد

جزئیات و مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد، وام های مذکور بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو است.

به گزارش خبرنگار مهر، مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام شد: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکتری ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است که این وام ها بدون کارمزد بوده و تسویه آنها بعد از فارغ التحصیلی دانشجو است.

دانشجویان طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکتری نیز ۸ نیمسال تحصیلی می توانند از این وام بهره‌مند شوند.

با توجه به تفاهم نامه دانشگاه پیام نور با یکی از بانک ها برای ارائه تسهیلات دانشجویی، همه دانشجویان به خصوص دانشجویان کم بضاعت و کم برخوردار می توانند با معرفی دانشگاه به بانک مذکور از وام و تسهیلات قرض الحسنه شهریه ای استفاده کنند.

براساس اعلام دانشگاه پیام نور، دانشجویان دانشگاه می توانند با پرداخت شهریه ثابت نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد خود اقدام کنند و مابقی شهریه را تا قبل از پایان امتحانات نیمسال پرداخت کنند.

دانشگاه پیام نور همچنین تسهیلات شهریه ای برای مناطق محروم دارد که براساس آن، مناطق ۳ و ۴ می توانند با شهریه ثابت کمتر از ۷۰۰ هزار تومان و مناطق ۱ و ۲ می توانند با شهریه ثابت کمتر از ۹۰۰ هزار تومان نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.

کد خبر 6262412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha