۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۲۸

رادی‌پور مطرح کرد؛

از همسان سازی قبور تا راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین در بهشت زهرا

از همسان سازی قبور تا راه‌اندازی سیستم پایش آنلاین در بهشت زهرا

رئیس گروه مطالعات ساماندهی مشاغل، میادین و آرامستان‌های شهر تهران توضیحاتی درباره طرح جامع مدیریت ارتقای عملکرد آرامستان بهشت زهرا (س) ارائه داد.

ایمان رادی‌پور، رئیس گروه مطالعات ساماندهی مشاغل، میادین و آرامستان‌ها مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در تشریح طرح جامع مدیریت ارتقای عملکرد آرامستان بهشت زهرا (س) گفت: این پروژه به منظور ارتقا عملکرد آرامستان بهشت زهرا (س) طراحی شده و پس از دستیابی به راهبردها و سیاست‌های لازم، به برنامه‌های عملیاتی مشخصی رسیدیم. این برنامه‌ها شامل پروژه‌های عمرانی و غیرعمرانی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری است که برای هر یک از آن‌ها شناسنامه‌ای تعریف شده است.

وی در خصوص موضوعات مورد بررسی قرار گرفته در این پروژه گفت: ما به بررسی عملکرد و وضعیت آرامستان از چندین منظر و نظام پرداختیم. این نظام‌ها شامل فضایی - کالبدی، حمل و نقل و دسترسی، وضعیت جمعیتی و اجتماعی، طبیعی و محیط زیستی، پایداری، اقتصادی و فقهی می‌شود. این بررسی‌ها به ما کمک کرد تا چشم‌اندازی برای آرامستان ترسیم گردد که در پی آن اهداف ۹ گانه‌ای برای تحقق این چشم انداز تعریف شد.

رادی‌پور در خصوص اهداف این پروژه گفت: هدف ما بهبود کیفیت کالبدی، برنامه‌ریزی اراضی و ابنیه و همچنین افزایش کارایی اجزای زیرساخت بود. ما همچنین به وضعیت اجتماعی کاربران توجه ویژه‌ای داشتیم تا کارکرد آرامستان را از سطح فعلی به سطح فرهنگی و اجتماعی ارتقا دهیم.

از همسان سازی قبور تا راه اندازی سیستم پالایش آنلاین در بهشت زهرا

رئیس گروه مطالعات ساماندهی مشاغل، میادین و آرامستان‌ها مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران درباره سایر جزئیات طرح جامع مدیریت ارتقا عملکرد آرامستان بهشت زهرا (س) گفت: در مجموع، ۱۵۲ برنامه عملیاتی به دست آمد و از این برنامه‌ها، تعداد ۳۰ پروژه مختلف استخراج شد که شامل پروژه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شود. برای هر پروژه، شناسنامه‌ای تهیه شده که مشخصات و ابعاد پروژه را از لحاظ مقیاس و نوع اقداماتی که باید انجام شود، شامل می‌گردد و متناظر با راهبردها و سیاست‌های اشاره شده است.

وی با اشاره به پروژه همسان سازی قبور و راه اندازی سیستم پایش آنلاین در بهشت زهرا (س) افزود: در هر پروژه، مسئولیت‌ها و مالک فرایند به دقت مشخص شده است. به عنوان مثال، در معاونت برنامه‌ریزی سازمان بهشت زهرا، پروژه‌ای تعریف شده که مسئول اجرای آن، همان معاونت خواهد بود. همچنین نهادهای همکار و حوزه‌های مرتبط هم مشخص و برآوردهای مالی نیز انجام شده است.

کد خبر 6262514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • روستای توآباد/ شامبولی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      بفکر همسانسازی مستمری بگیران تامین اجتماعی باشید . همسانسازی قبور باشه بعد