۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

فرماندار بیجار:

برنامه های پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی عملی شود

برنامه های پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی عملی شود

بیجار- فرماندار بیجار گفت: کاهش آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت مهم است و برنامه‌های پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین محبیان صبح یکشنبه در جلسه بررسی آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اظهار کرد: اقدامات اجتماعی و فرهنگی اهمیت زیادی دارد و باید به آن دقیق‌تر پرداخته شود.

وی افزود: در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد و اقدامات لازم اجرایی شود تا شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

وی اعلام کرد: همچنین باید و آمارهای هر بخش رصد شود که بدانیم اجرای این طرح‌ها تا چه میزان تأثیر گذار بوده و در کدام حوزه‌ها اثر بخشی بیشتری داشته است.

محبیان اضافه کرد: متأسفانه در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیجار بیشترین میزان آمار نزاع جمعی را دارد و لازم است در راستای رفع آن تلاش بیشتری کرد.

فرماندار بیجار اعلام کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی با برنامه‌های کلیشه‌ای و اجرای سمینار اجرایی نمی‌شود بلکه تمام ادارات در راستای رفع آسیب‌های اجتماعی باید تلاش کنند.

وی اضافه کرد: تعامل بین ادارات در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مهم است و باید در این راستا برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد.

فرماندار بیجار تاکید کرد: متأسفانه آمار خودکشی نیز در این شهرستان قابل قبول نیست و دستگاه‌های متولی باید بررسی کنند که این اقدام در چه حوزه‌ای صورت گرفته و عامل اجرای آنچه چیزی است.

محبیان خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی و در راستای پیشگیری از خودکشی باید سیاست گذاری و برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

کد خبر 6262584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha