۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۴

جلالیان:

روددره فرحزاد مرکز جدی نقض بهداشت و امنیت عمومی بود

روددره فرحزاد مرکز جدی نقض بهداشت و امنیت عمومی بود

معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری گفت: روددره فرحزاد یک مرکز جدی نقض امنیت عمومی بود که با تلاش‌هایی که اتفاق افتاده به یک موقعیت بسیار ارزشمند برای شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عسگر جلالیان، معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری در رابطه با رود دره فرحزاد اظهار کرد: آنچه که در رود دره فرحزاد توسط شهرداری تهران انجام شده، قابل تحسین است. ما به سهم خود خدا قوت می‌گوئیم.

وی افزود: در بازدیدی که از رود دره فرحزاد داشتم نیز تشکر کردم و درخواست کردم که به کار سرعت دهند تا زودتر به بهره‌برداری برسد و مردم بتوانند از خدمات استفاده کنند و متوجه شوند که چه خدمت خوبی اتفاق افتاده است.

جلالیان با اشاره به اینکه وضعیت رود دره فرحزاد در گذشته از نظر حضور معتادین متجاهر بسیار نگران‌کننده بود، گفت: این رود دره که حدود ۳.۵ کیلومتر است، یک مرکز جدی نقض بهداشت، سلامت و امنیت عمومی بود که با تلاش‌هایی که اتفاق افتاده، این مرکز و کلونی نگران‌کننده از بین رفته و در حال حاضر به یک فرصت و موقعیت بسیار ارزشمند برای شهروندان تبدیل شده است.

وی در پایان در خصوص مزایای تبدیل رود دره فرحزاد به تفرجگاه خاطرنشان کرد: اولین خیر و برکتی که تبدیل این رود دره به تفرجگاه برای مردم خواهد داشت، این است که به سلامت، امنیت و آرامش مردم کمک می‌کند و باعث می‌شود مردم احساس آرامش روحی و روانی کنند. این امر، کار بسیار ارزشمند و ماندگاری است.

کد خبر 6262665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha