۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۶

دانش آموزان در دفتر حزب الله لبنان؛

پای آرمان‎‌های سیدالشهدای مقاومت ایستاده‌ایم

پای آرمان‎‌های سیدالشهدای مقاومت ایستاده‌ایم

جمعی از دانش آموزان عضو انجمن‌های اسلامی به نمایندگی از دانش آموزان انجمنی سراسر کشور با حضور در دفتر حزب الله لبنان در تهران بر ایستادگی در کنار مردم مظلوم فلسطین تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از دانش آموزان فعال در تشکل‌های دانش آموزی و انجمن‌های اسلامی با حضور در دفتر حزب الله لبنان به مقام شهدای والای محور مقاومت خصوصاً شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کرده و در بیانیه‌هایی بر ادامه راه این شهیدان تاکید کردند.

در این دیدار حجت الاسلام جواد حاج علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان و اسماعیل جانعلی پور دبیرکل این اتحادیه همراه دانش آموزان انجمن اسلامی بودند.

آنان با حضور در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران و دیدار با آقای «عبدالله صفی‌الدین» نماینده این جنبش، ضمن ابلاغ تبریک و تسلیت برای حادثه عظیم شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت جناب حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن نصرالله و یاران شهیدشان، به ارواح مطهر ایشان فاتحه و قرآن هدیه کردند و بیانیه‌ای توسط دانش آموزان انجمن اسلامی قرائت شد.

در بیانیه‌ای که از طرف دختران دانش آموز عضو انجمن‌های اسلامی سراسر کشور در این جلسه قرائت شد؛ آمده است:

«بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ»
وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ ﴿۶۹﴾ و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

السَّلامُ علیکِ یا بنتَ الشُّموسِ الطَّوالِعِ وَ رَحمَةُ اللهِ وَبَرکاتُهُ
درود بر تو باد ای دختر خورشیدهای فروزان و بر تو باد رحمت و مهر خدا و برکتهای او

السَّلام علیکِ یا مُمتَحَنَةً فِی تَحَمُّلاتِ المَصائِبِ
درود بر تو باد ای آزمایش شده در بردباری مصیبت‌ها

السَّلامُ علیکِ أَیَّتُهَا البَعیدةُ عَن الأَوطانِ
درود بر تو باد ای بانوی دور از وطن‌ها

سلام از ما دختران تبار حضرت زینب (س)، بر شما بانوان یاری گر فاطمه (س)، میهمانان مکرم امام رضا (ع)

خدای عالم را شاکریم و افتخار می‌کنیم که هنوز هم دخترانی از تبار حضرت خدیجه (س)، بانو آسیه و… متولد می‌شوند.

دخترانی همچون شهیده رزان اشرف النجار، شهیده زینب کمایی، شهیده مریم فرحات، شهیده ملاک زهوة و شهیده فائزه رحیمی

ما چنین نام‌های درخشانی را در دفتر طلایه داران صبر و مقاومت، ثبت کرده ایم! دختران و بانوان مجاهدی که بر علیه طاغوت و استکبار ایستادگی کرده اند و زینب وار چهره‌ی

سیاهی و ظلم را درهم شکستند.

آنها که از خود گذشتند برای اعتلای حق…زنانی که اوج احساس و لطف و رحمت زنانه را با روح جهاد و شهادت و مقاومت درآمیختند و مردانه‌ترین میدان‌ها را با شجاعت و

اخلاص و فداکاری خود فتح کردند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حالا زمان شکوفایی نسل جدید رسیده …!

پای آرمان‎‌های سیدالشهدای مقاومت ایستاده‌ایم

ما به تاسی از کلام رهبر عزیزمان که در جمع اختصاصی ما دانش آموزان انجمنی اینچنین فرمود: حزب‌الله پیکره‌ی رشید خود را در دنیای اسلام دارد نشان می‌دهد. حزب‌الله آنجا مثل خورشیدی دارد می‌درخشد...

حزب‌الله مایه‌ی افتخار دنیای اسلام است. جوان‌های حزب‌الله و گروه حزب‌الله در لبنان مایه‌ی افتخار دنیای اسلام اند؛ با قلبی گرم به وعده‌های الهی که [یدالله فوق ایدیهم]

برای غزه و لبنان و دین اسلام با قلم و قدم و هنرمان، شانه به شانه شما پای حق ایستاده‌ایم.

ما نیز پا به پای شما درد می کشیم و در آتش غم و ظلمی که بر شما جاری می‌سازند، می‌سوزیم. مگر می‌شود غمی بر دل خانواده‌ات بنشیند و تو بی‌قرار نباشی؟

می‌خواهیم بدانید که آغوش الهی را به خود گشوده‌اید، لبخند رضایت بخش پروردگار از صبر و دلیری شما، شیر دختران اسلام در تاریخ جهان ثبت شد و یقیناً شما زمینه ساز

تمدن نوین اسلامی در زمان ظهور منجی خواهید بود. تاریخ ثابت کرده است، حق همیشه پیروز است.

رهبر ما فرمود: سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

شما قطعاً پیروزید و ما هرگز ترکتان نخواهیم کرد و از رشادت شما تا جهان برپاست، خواهیم گفت.لحظه‌ها لحظه‌یِ شنیدن صدای انا المهدی از سرزمین حجاز است بدانید که تا

آزادی شاخه زیتون از بند ظلم و ظالم و ظهور آفتاب صبح امید، ما در کنار شما ایستاده‌ایم.

به امیدِ آزادی قدس و اقامه نماز به پیش نمازی حضرت مهدی (عج) ان شالله.

خَتَمَ لاِوَّلِنا بِالسَّعادَةِ وَالْمَغْفِرَةِ، وَلاِخِرِنا بِالشَّهادَةِ وَالرَّحْمَةِکه پایان نخستین فرد ما (پیامبر (صلی الله علیه وآله) را سعادت و آمرزش و سرانجام آخرین فرد ما (امام حسین (علیه السلام) را شهادت و رحمت قرارداداِنَّهُ رَحیمٌ وَدُودٌ، وَهُوَحَسْبُنا وَنِعْمَ الْوَکیلُاوست پروردگار بسیار مهربان و او ما را کفایت می‌کند و خوب نماینده‌ای است وَصَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّد وَآلِه وَاَهْلِ بَیتِهِ الطّاهِرینَ الاْئِمَّةِ الْمَعْصُومینَ

دل نوشته‌ای کوتاه از طرف خواهران مسلمان ایرانی شما در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان

پای آرمان‎‌های سیدالشهدای مقاومت ایستاده‌ایم

همچنین دانش آموزان پسر عضو انجمن‌های اسلامی سراسر کشور هم بیانیه زیر را نوشته بودند:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ»

و آنها که در راه ما (با خلوص نیّت) جهاد کنند، قطعاً به راه‌های خود، هدایتشان خواهیم کرد؛ و خداوند با نیکوکاران است.

رزمندگان شجاع و مقاوم حزب‌الله لبنان، درود بی‌پایان خداوند بر شما باد.

ما دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان ایران، از سرزمین مردان الهی، سرزمین انقلاب اسلامی، صدای همبستگی خود را به گوش شما می‌رسانیم.

در این روزهای پرحزن که از شهادت سردار بزرگ مقاومت، حاج سید حسن نصرالله، مردی از جنس ایمان و مقاومت، مدتی گذشته است، ما در کنار شما ایستاده‌ایم.

شهادت او، گرچه جان ما را به آتش کشید، اما روح مقاومت را در دل‌های ما استوارتر و عزم‌مان را برای ایستادگی در برابر دشمنان اسلام قوی‌تر کرده است.

سردار شهید شما، با خون پاک خود بر صفحه تاریخ نوشت که "زمین از آن صالحان است".

او راهی را به ما نشان داد که هیچگاه به بن‌بست نمی‌رسد؛ راهی که در آن، ایمان و جهاد در کنار هم آینده‌ساز خواهد بود. شهادت او نه تنها پایان نیست، بلکه آغاز فصلی جدید از مقاومت است که در آن هر رزمنده‌ای چونان کوهی استوار در برابر ظلم و ستم ایستاده است.

ما، فرزندان انقلاب اسلامی ایران، با دل‌هایی پر از ایمان و اراده، اعلام می‌کنیم که در کنار شما ایستاده‌ایم. هر تیر و شمشیری که به سمت شما نشانه می‌رود، قلب‌های ما را نیز هدف گرفته است.

در این میدان بزرگ، ما و شما یک‌روح در دو بدنیم؛ هر قدمی که شما در جبهه مقاومت برمی‌دارید، ما نیز با شما همراهیم و عزم‌مان برای پیروزی بر دشمنان اسلام یکسان است. بدانید که خون شهیدان شما، ریشه‌های مقاومت را عمیق‌تر و شجره طیبه آن را پربارتر خواهد کرد.

امروز، ما دانش‌آموزان ایران اسلامی با سربلندی و عزت اعلام می‌کنیم که همچون شما رزمندگان دلاور، هرگز از آرمان‌های بلند جبهه مقاومت دست نخواهیم کشید و در هر لحظه و هر میدان، همراه و هم‌پیمان شما خواهیم بود. در پایان، از خداوند بزرگ برای شما رزمندگان عزیز، توفیق روزافزون و پیروزی نهایی در برابر ظلم و ستم را مسئلت داریم و برای روح پرفتوح سید شهدای مقاومت، حاج سید حسن نصرالله، علو درجات و هم‌نشینی با اولیا الهی را خواستاریم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور

گفتنی است این دو بیانیه دانش آموزان پسر و دختر هر یک به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی تهیه شده و به نماینده جنبش حزب الله در تهران تقدیم شد.

کد خبر 6262672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha