۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

در گزارش رسمی دفتر موسیقی؛

۴۹۷ کنسرت در شهریور برگزار شد/ اعلام آمار مجوزها

۴۹۷ کنسرت در شهریور برگزار شد/ اعلام آمار مجوزها

معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار گزارشی آماری از برگزاری ۴۹۷ کنسرت و صدور مجوز برای ۱۵ آلبوم مختلف در شهریور سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری، براساس اطلاعات مندرج در سامانه‌های صدور مجوز دفتر موسیقی، در شهریور سال جاری، ۲۰۴ کنسرت مجوز گرفتند و ۴۹۷ بار روی صحنه رفتند. همچنین در بخش آلبوم‌ها مجوز ۱۵ صوتی آلبوم و ۳ آلبوم تصویری در این ماه صادر شد.

در بخش تک آهنگ‌ها و شعر نیز ۳۱۷ تک آهنگ و ۹۲۸ شعر مجوز گرفتند و ۳ گروه نیز با حمایت دفتر موسیقی به خارج از کشور اعزام شدند.

صدور مجوز ۹ نماهنگ، تأسیس و تمدید ۱۳ مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری از دیگر فعالیت‌های دفتر موسیقی در شهریور ۱۴۰۳ است.

از میان ۳۱۷ تک آهنگ منتشر شده نیز مجوز برای یک قطعه موسیقی ارکسترال، ۲۵ قطعه موسیقی الکترونیک، ۲۳۷ قطعه موسیقی پاپ، ۲۱ قطعه موسیقی تلفیقی، ۱۹ قطعه موسیقی سنتی، ۵ قطعه موسیقی کلاسیک، ۹ قطعه موسیقی مقامی، محلی و نواحی صادر شده اند.

گونه‌های موجود در ۱۵ آلبوم صوتی منتشر شده نیز شامل ۳ آلبوم موسیقی ارکسترال، ۲ آلبوم موسیقی الکترونیک، ۲ آلبوم موسیقی پاپ، ۳ آلبوم موسیقی تلفیقی، ۴ آلبوم موسیقی سنتی، ۱ آلبوم موسیقی کلاسیک عنوان شده است.

کد خبر 6262736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha