۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

استاندار البرز:

دانش آموزان را در گستره نامحدود فضای مجازی ناآگاه رها نکنیم

دانش آموزان را در گستره نامحدود فضای مجازی ناآگاه رها نکنیم

کرج- استاندار البرز گفت: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و تقدیر از انجمن‌های برتر کشوری و استانی با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان در حوزه‌های اجرایی مدارس فعالیت پررنگ‌تری دارند، مطرح کرد: بی شک پیگیری‌های جدی این انجمن بسیاری از نیازها را در مدارس احصا و برطرف می‌کند.

وی افزود: ضرورت دارد انجمن اولیا و مربیان با توجه به ارتباط سازنده‌ای که از این طریق بین مدرسه و خانواده‌ها شکل گرفته در راستای مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

استاندار البرز ادامه داد: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی هدایت می‌کند.

عبداللهی با بیان اینکه اولیا و مربیان باید هوشیار باشند و با اشراف به گستره تهاجم‌ها و آسیب‌های دنیای کنونی، دانش آموزان را آموزش دهند و کنترل و نظارت کنند اضافه کرد: آموزش و پرورش باید از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه تداوم و استمرار داشته باشد چراکه در این رابطه با توجه به اهمیت پرورش و تربیت دانش آموزان مرزبندی و پایان ندارد.

استاندار البرز با اشاره به تعاریف جدید اشتغال در دنیای امروز بیان کرد: معلمان و اولیا باید استعدادهای دانش آموزان و شغل‌های دنیای امروز را بشناسند و آینده شغلی آنها را از اکنون برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: دانش آموزان باید به مهارت‌های مختلف مجهز شوند تا بتوانند در آینده به اشتغال پایدار دست یابند.

کد خبر 6262832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha