۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

وزیر راه و شهرسازی:

نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در ایمنی صنعت هوانوردی انکارناپذیر است

نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در ایمنی صنعت هوانوردی انکارناپذیر است

وزیر راه و شهرسازی فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی را به فعالان این عرصه تبریک گفت و بر نقش انکار ناپذیر کنترلرها در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی امروز (یکشنبه، ۲۹ مهر) با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کنترلر ترافیک هوایی و با تبریک این روز، ایمنی در صنعت هوانوردی را موضوعی بسیار مهم و حیاتی و نقش کنترلرهای ترافیک هوایی در حفظ و ارتقای ایمنی صنعت هوانوردی را انکار ناپذیر دانست.

وی در ادامه افزود: ایمنی در صنعت هوانوردی موضوعی بسیار مهم و حیاتی است که حتی برای یک لحظه نباید از آن غفلت کرد و همکاران متخصص و متعهد من در اداره کل کنترل ترافیک هوایی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران نقشی انکار ناپذیر در حفظ و ارتقای آن دارند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: کنترلرهای ترافیک هوایی که تقریباً همه جامعه به عنوان همکاران مراقبت پرواز از آنها نام می‌برند و یاد می‌کنند، برای رسیدن به چنین تخصصی راه طولانی و دشوار را طی می‌کنند و من یقین دارم که این حرفه حساس را نه تنها با علم و دانش خویش، بلکه با عشق به حرفه و بالاتر از آن عشق به میهن و مردم کشورشان انجام می‌دهند و لایق بهترین و برترین قدردانی‌ها هستند.

وی در خاتمه پیام، بیان کرد: اینجانب فرا رسیدن ۲۰ اکتبر روز جهانی کنترلرهای مراقبت پرواز را به همه زحمتکشان متخصص و دلسوز در سراسر ایران عزیز تبریک می‌گویم و از خداوند متعال برای شما آرزوی خرسندی و موفقیت دارم.

کد خبر 6262834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha