۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۷

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مطرح کرد؛

رتبه نخست همدان در ثبت باشگاه‌ها

رتبه نخست همدان در ثبت باشگاه‌ها

همدان ـ مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از رتبه نخست همدان در ثبت باشگاه‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حقیقی در دیدار با رئیس و اعضای هیأت بدنسازی با اشاره به افتخارات این هیأت اظهار کرد: فعالیت‌های این هیأت بسیار شاخص بوده و گزارش خوبی از آن به ما می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: تعداد برگزاری مسابقات متعدد نشان از پتانسیل این هیأت است و وضعیت خوبی در این رشته حاکم است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه صدور مجوز باشگاه‌های ورزشی از طریق درگاه ملی مجوزها سامانه اماکن ورزشی صورت می‌پذیرد با ارزیابی و عملکرد صورت گرفته از طریق کمیسیون ماده پنج وزارت ورزش جوانان کشور استان همدان رتبه برتر در صدور و تمدید موافقت اصولی و اصلاحیه در مدت زمان کوتاه بدون خطا را کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: هر آنچه که مقدور باشد و قانون اجازه دهد از هیچ کوششی و کمکی برای این هیأت که جامعه هدف زیادی دارد فروگذار نیستیم.

وی یادآور شد: ما هم موافق میزبانی مسابقات کشوری هستیم و باید اینگونه میزبانی‌ها محقق شود.

حقیقی با اشاره به تسهیلات باشگاه‌های ورزشی اشاره کرد: ۹۳ میلیارد تومان جهت باشگاه‌های خصوصی در همه رشته‌ها از اعتبارات سال ۹۲، مصوبه گرفته‌ا یم و ۶۰ میلیارد تومان هم صندوق کارآفرینی امید در نظر گرفته تا به باشگاه‌های متقاضی تسهیلات نوسازی و به روز رسانی پرداخت شود و اولویت ما باشگاه‌های بدنسازی در سطح همه شهرستان‌های استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بحث پایگاه قهرمانی نیز به جد پیگیر هستیم که آن مجموعه به بدنسازی واگذار گردد و خوشبختانه در مراحل پایانی آن هستیم.

کد خبر 6262939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha