۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۷:۳۷

امام جمعه قم:

شهید «یحیی سنوار» به اسطوره مقاومت تبدیل شد

شهید «یحیی سنوار» به اسطوره مقاومت تبدیل شد

قم- امام جمعه قم گفت: شهید «یحیی سنوار» با شهادت سلحشورانه خود به اسطوره مقاومت تبدیل شد و هزاران سنوار دیگر متولد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرعامل هسته گزینش شرکت فرودگاه‌های کشور در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اظهار کرد: شهید یحیی سنوار یک فرمانده شجاع و بی‌بدیل در جبهه مقاومت بود.

امام جمعه قم بیان کرد: با شهادت یحیی سنوار هزاران سنوار دیگر تولد می‌شوند و این مرد بزرگ امروز به یک الگو و اسطوره مقاومت تبدیل شده است.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: شهید یحیی سنوار مردی بی ادعا بود که شجاعانه و سلحشورانه مأموریت خود را انجام و عاقبتش ختم به شهادت شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: لغزش و پرتگاه‌هایی در امر گزینش و به کارگیری افراد وجود دارد که متولیان این امر بایستی در استخدام افراد شایسته توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: افرادی هستند که طبق نیاز جامعه اقدام به گزینش انسان‌های دیگر می‌کنند که ظرفیت و تشخیص آنها محدود است.

امام جمعه قم یادآور شد: متولیان امر گزینش در دستگاه‌ها و نهادها باید نسبت به معیارهای تعهد، تدین و پایبندی به قوانین جمهوری اسلامی توجه داشته باشند.

تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها اذعان کرد: مسئولان گزینش باید در فرایند امر استخدام بسیار حساس باشند تا افراد شایسته وارد آن شغل یا حرفه بشوند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: از نکات بسیار مهم در امر گزینش این است که افراد گزینش کننده خود باید دارای صلاحیت کافی باشند تا بتوانند افراد شایسته را انتخاب کنند.

کد خبر 6262961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha