با رمز «لبیک یا نصرالله» و در قالب عملیات خیبر انجام شد؛

حملات موشکی منحصر به فرد حزب‌الله به «حیفا» و ۲ پایگاه صهیونیستی

حملات موشکی منحصر به فرد حزب‌الله به «حیفا» و ۲ پایگاه صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات موشکی منحصر به فرد جدید خود به شهرک صهیونیست‌نشین «حیفا» و پایگاه‌های صهیونیستی «طیره الکرمل» و «شمشون» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از ضربات جدید خود به نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، در واکنش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی، در قالب سلسله عملیات خیبر و با رمز «لبیک یا نصرالله» رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه بیستم اکتبر ۲۰۲۴ حیفای اشغالی، پایگاه صهیونیستی «طیره الکرمل» در جنوب حیفا و پایگاه صهیونیستی «شمشون» (مرکز تجهیز فرماندهی و واحد تجهیز منطقه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی) در غرب دریاچه طبریا را با امواج موشکی منحصر به فرد هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه پدافند موشکی صهیونیستی «بیریا»، پادگان صهیونیستی «هونین»، ارتفاعات «القلع» در بلیدا و شهرک «مرکبا» و مناطق پیرامونی آن موشک‌باران کرده است.

تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی «فاطمه» شهرک «کفر کلا» نیز هدف حملات توپخانه‌ای رزمندگان حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

کد خبر 6263239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha