۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۹

رئیس دادگستری فیروزکوه:

تسریع در رسیدگی به پرونده های قضائی در فیروزکوه در دستور کار است

تسریع در رسیدگی به پرونده های قضائی در فیروزکوه در دستور کار است

فیروزکوه- رئیس دادگستری فیروزکوه گفت: دو برنامه‌ای که بر اساس سند تحول در فیروزکوه در دستور کار داریم، تسریع در رسیدگی به امورات قضائی، کسب رضایت و خدمتگزاری به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعباس یوسف‌وند در مراسم معارفه خود به عنوان رئیس دادگستری فیروزکوه اظهار کرد: فیروزکوه از جهت علم و ادب غنی است، بنده خوشحالم توفیق خدمتگزاری در این شهرستان را دارم، خدمت به مردم باید سرلوحه کار همه در امور قضائی باشد.

وی گفت: در فیروزکوه تلاش خواهم کرد با استناد به اسناد بالادستی قوه قضائیه از جمله سند تحول و تعالی قوه قضائیه و دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ریاست محترم کل دادگستری استان تهران بتوانم ثمرات خوبی برجای بگذارم.

رئیس دادگستری فیروزکوه همچنین تاکید کرد: دو برنامه‌ای که بر اساس سند تحول در دستور کار داریم، تسریع در رسیدگی به امورات قضائی، کسب رضایت و خدمتگزاری به مردم است؛ مطمئن باشید در این برهه تمام تصمیمات دادگستری بر محور و مدار عدالت خواهد بود.

یوسف‌وند اضافه کرد: به حول و قوه‌الهی و با همکاری همکاران قضائی و همراهی مدیران شهرستان نسل مفسدین در امور بیت‌المال زده خواهد شد؛ در این برهه مانع تجاوز عده‌ای به حقوق عامه خواهیم شد؛ قطعاً در این مسیر یک دست صدا نخواهد داشت و طی این مسیر به کمک همه همکاران نیاز دارد.

کد خبر 6263337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha