۲۹ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۵

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

تاکنون بیش از ۵۰ تقریظ رونمایی شده است

تاکنون بیش از ۵۰ تقریظ رونمایی شده است

زنجان-جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: به لطف الهی تاکنون بیش از ۵۰ تقریظ مقام معظم رهبری به کتاب های دوران دفاع مقدس رونمایی شده است.

حجت‌الاسلام علی شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در حاشیه مراسم شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، آئین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» در مصلای خاتم الانبیای شهر زنجان با بیان اینکه به لطف الهی تاکنون بیش از ۵۰ تقریظ مقام معظم رهبری به کتاب های دوران دفاع مقدس رونمایی شده است، گفت: در برخی مراسم‌ها چندین تقریظ رونمایی شده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: این تقریظ‌ها در آشنایی ملت ایران و جوانان جبهه مقاومت با فرهنگ دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بوده است.

شیرازی یادآور شد: در سوریه یک ناشر مترجم کتاب‌های دفاع مقدسی است که مقام معظم رهبری به آن‌ها تقریظ زدند و این کتاب‌ها را ترجمه و منتشر کرده است.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به اینکه یکی از این کتاب‌ها خاک‌های نرم کوشک است، ادامه داد: وقتی این کتاب ترجمه شد آنقدر در این خانم مترجم مسیحی تاثیرگذار بود که می‌گفت اگر قدرت داشتم کتاب را به همه نیروها نظامی سوریه می‌دادم تا آن را مطالعه کنند.

کد خبر 6263349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha