۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۷:۱۵

رئیس هیئت کشتی استان بوشهر:

ورزش کشتی در استان بوشهر حمایت شود

ورزش کشتی در استان بوشهر حمایت شود

بوشهر- رئیس هیئت کشتی استان بوشهر گفت: انتظار می‌رود ورزش کشتی در استان بوشهر حمایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا دشتی یکشنبه شب در بازدید از خانه کشتی شهرستان دشتی ضمن تأکید بر اهمیت ورزش کشتی به بیان نقش این ورزش در تقویت فرهنگ پهلوانی و سلامت جوانان پرداخت و گفت: کشتی ورزشی مقدس است که از ریشه‌های عمیق فرهنگی و تاریخی در کشور ما برخوردار بوده و در شهرستان دشتی نیز سابقه‌ای چندین ساله دارد.

رئیس هیئت کشتی استان بوشهر افزود: این ورزش همواره جایگاه ویژه‌ای در بین ورزش‌های سنتی و پهلوانی ایران داشته است و باید بیش از پیش مورد توجه و تقویت قرار گیرد.

وی افزود: شهرستان دشتی با داشتن استعدادهای درخشان در رشته کشتی توانسته است قهرمانانی را به عرصه‌های ملی و بین المللی معرفی کند و این موفقیت‌ها نشان از پشتکار و تلاش مربیان و کشتی‌گیران جوان دارد.

حمایت از ورزش کشتی از اولویت های  این هیئت در استان  بوشهر است

رئیس هیئت کشتی استان بوشهر از تعهد و تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران ورزش کشتی در شهرستان دشتی قدردانی کرد و گفت: حمایت از ورزش کشتی و توسعه زیرساخت‌های آن، از اولویت‌های ما در هیئت کشتی استان است و همواره تلاش کرده‌ایم که با همکاری مسئولان محلی و اداره ورزش و جوانان، به نیازهای این ورزش پاسخ دهیم.

این بازدید به مناسبت هفته تربیت بدنی، تجلیل از رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی، مربیان کشتی و تعدادی از کشتی‌گیران مدال‌آور شهرستان و با هدف ارج نهادن به زحمات و تلاش‌های آنان در جهت رشد و ارتقا کشتی در شهرستان انجام شد.

در پایان بازدید جوایزی به کشتی‌گیران مدال‌آور، مربیان و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دشتی اهدا شد

کد خبر 6263430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha