۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۹:۵۶

سردار جباری:

آمادگی مقاومت موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است

آمادگی مقاومت موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: همه گروه‌های مقاومت از آمادگی لازم برخوردارند و این امر موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگویی، با تأکید بر ناکامی رژیم صهیونیستی در تضعیف حزب‌الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد که با ترور شهید سید حسن نصرالله می‌تواند بنای حزب‌الله را که توسط شهید سید عباس موسوی ایجاد و توسط شهید نصرالله مرتفع شده بود، فرو بریزد؛ اما آن‌ها نمی‌دانند که این بنا مانند انقلاب اسلامی به قدری مستحکم است که فرو نخواهد ریخت و نیروهای مقاومت با انگیزه بیشتر و تمسک جستن از روح پرفتوح شهدا که دستشان برای یاری رساندن بازتر است، پیروز خواهند شد.

سردار جباری افزود: رژیم صهیونیستی پس از ترور سید حسن نصرالله متوجه شد که این بنا فرو نخواهد ریخت و این‌گونه نیست که آنان با این جنایات بتوانند مقاومت را تضعیف کنند، بلکه امروز ما و تمام محور مقاومت شامل حماس، مقاومت سوریه، مقاومت عراق و یمن بیش از پیش در آمادگی کامل قرار داریم.

مشاور فرمانده کل سپاه همچنین به قدرت و شجاعت نیروهای انصارالله یمن اشاره و عنوان کرد: یمنی‌ها شجاعت مثال‌زدنی خود را در عرصه جنگ نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه همه گروه‌های مقاومت از آمادگی لازم برخوردارند و این امر موجب یأس و ناامیدی صهیونیست‌ها شده است، خاطرنشان کرد: إن‌شاءالله رژیم صهیونیستی در این ناامیدی از بین خواهد رفت.

کد خبر 6263590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha