۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۹

امیر صباحی‌فرد:

تعامل ارتش با مراکز علمی موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است

تعامل ارتش با مراکز علمی موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، نخبگان متعهد و متخصص را برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی دانست و گفت: تعامل این نیرو با مراکز علمی و آموزشی، موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و معاونت‌های تخصصی این نیرو اظهار داشت: درنگ و تعلل در توسعه علوم پدافندی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در رشد و بالندگیِ تمامی تخصص‌ها و رسته‌ها پیشگام باشیم.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه امروز پیشرفت علمی عامل اصلی در کسب قدرت برتر در عرصه بین‌المللی است، افزود: ما در برهه کنونی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بسترها توانسته‌ایم به دستاوردهای مطلوب و اثرگذاری برسیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است، عنوان کرد: برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.

امیر صباحی‌فرد گفت: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده و در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده که البته قطعاً به همین مقدار بسنده نخواهیم کرد و در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.

کد خبر 6263783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha