۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

سرپرست امور مالیاتی مازندران مطرح کرد؛

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری های مازندران

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد تومان به حساب شهرداری های مازندران

ساری- سرپرست امور مالیاتی مازندران از پرداخت هزار و ۳۱ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها و امور عشایر از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سلطانی پیش ازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ مبلغ هزار و ۳۱ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و امور عشایر در جهت توسعه، عمران و آبادانی واریز شده است که این مبلغ در مقایسه با سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۹۷ میلیارد تومان ۷۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین در مدت اعلام شده مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت توسعه بهداشت و سلامت واریز گردیده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۲ (۱۲ حدود میلیارد تومان ۱۵۷ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران افزود: مبلغ ۳۷ میلیارد تومان نیز از محل ۲۷ صدم درصد مالیات ارزش افزوده به حساب وزارت خانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش پرداخت شده است.

وی در انتها افزود: در مجموع هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان از سوی این اداره کل در شش ماهه ابتدایی سال جاری از محل مالیات بر ارزش افزوده در جهت توسعه، آبادانی، بهداشت و رفاه واریز شده که در مقایسه با سال گذشته (واریز ۷۴۱ میلیارد تومان) ۸۷ درصد رشد داشته است.

کد خبر 6263805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha