تمجید رسانه صهیونیستی از تلاش‌های ضد لبنانی سمیر جعجع

تمجید رسانه صهیونیستی از تلاش‌های ضد لبنانی سمیر جعجع

تلاش‌های سمیر جعجع از شخصیت‌های سیاسی لبنانی در مخالفت با مقاومت لبنان و جانبداری از اهداف جنگ رژیم صهیونیستی در لبنان، تمجید یک رسانه صهیونیست را برانگیخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت به تمجید از سمیر جعجع رئیس حزب نیروهای لبنانی پرداخت و نوشت که وی ممکن است به چالش جدی حزب الله لبنان تبدیل شود.

این روزنامه همچنین به ابعاد تازه‌تری از مأموریت عاموس هوکشتاین فرستاده آمریکا در سفر به لبنان پرداخته و در شرایطی که نمی‌توانست امید خود را از موفقیت این مذاکرات مخفی نگه دارد، نوشت که وی علاوه بر اینکه نماینده جو بایدن رئیس جمهور آمریکا است، در این سفر از حمایت فرانسه و انگلیس و آلمان برخوردار است.

یدیعوت آحارونوت بدون توجه به اینکه انتخاب رئیس جمهور و تحرکات ارتش بخشی از فعالیت‌های داخلی یک کشور است و مداخله خارجی در آن معنایی ندارد، بخشی از مأموریت هوکشتاین را انتخاب ژنرال جوزف عون به عنوان رئیس جمهور لبنان و ارسال ارتش لبنان به مناطق جنوبی برای جانشینی حزب الله لبنان دانست!

این گزارش افزود که بعد از ترور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، جعجع بیش از پیش در رسانه‌ها حاضر می‌شود و احتمالاً نفوذ او بیشتر شده و به یک شخصیت اساسی در عرصه سیاسی لبنان تبدیل خواهد شد.

این روزنامه صهیونیستی می‌افزاید که استریدا جعجع همسر سمیر جعجع نیز تلاش زیادی را برای آنچه که جداسازی لبنان از ایران و حزب الله نامیده است، انجام می‌دهد و در رسانه‌ها در کنار همسر خود قرار دارد.

کد خبر 6263899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha