۳۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین خبر داد؛

رشد ۴۴ درصدی درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری و دهیاری ها

رشد ۴۴ درصدی درآمد مالیات بر ارزش افزوده شهرداری و دهیاری ها

قزوین- مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین از رشد ۴۴ درصدی توزیع درآمد مالیات بر ارزش افزوده در بین شهرداری و دهیاری های قزوین خبر داد.

سید محمود موسوی صانع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به واریز سهم مالیات بر ارزش افزوده در استان قزوین به حساب شهرداری و دهیاری‌های استان قزوین اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۲ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده بین دستگاه‌های مرتبط توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این رقم در شش ماهه نخست سال گذشته یک هزار و ۴۷۶ میلیارد تومان بوده است، عنوان کرد: این رقم به نسبت سال گذشته ۴۴ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین عنوان کرد: در شش ماهه نخست امسال یک هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان برای امور عمرانی و جاری بین شهرداری‌های استان قزوین توزیع شده است.

وی تاکید کرد: همچنین برای دهیاری‌های استان قزوین ۵۲۶ میلیارد تومان اعتبار از محل ارزش افزوده و برای عمران و آبادانی روستاها توزیع شده است.

موسوی صانع تصریح کرد: برای روستاهای فاقد دهیاری نیز مبلغی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان در شش ماهه نخست سال جاری به حساب فرمانداری‌های استان قزوین واریز شده است.

وی اضافه کرد: برای رسیدگی به امور عشایر نیز مبلغ ۲ میلیارد تومان به حساب اداره کل امور عشایر استان واریز شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در پایان یادآور شد: بدون شک مردم بیش از هر زمانی طعم خدمات ناشی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده را چشیده‌اند و نیاز است این خدمات به مردم اعلام شود.

کد خبر 6263952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha